MindTooth Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har nå sett den store videoen. Like morsom hver gang Men hvorfor får Serenity Now all skylden? Det er med to andre guilder også..
Pug Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har nå sett den store videoen. Like morsom hver gang Men hvorfor får Serenity Now all skylden? Det er med to andre guilder også.. 5883129[/snapback] Fordi de faktisk var de som lagde videoen, publiserte den og skrøyt av det?
genetex Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ut ifra det jeg har skrevet i denne tråden, kan jeg nok bli missforstått. Det jeg er kritisk er om det å holde en gravferd/minnestund i et spill er riktig? Som sagt tidligere, det er spill. Er det bare jeg som ser på folk som skriver slikt som ganske dumme og tenker kort?
Nstin Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ut ifra det jeg har skrevet i denne tråden, kan jeg nok bli missforstått. Det jeg er kritisk er om det å holde en gravferd/minnestund i et spill er riktig? Som sagt tidligere, det er spill. Er det bare jeg som ser på folk som skriver slikt som ganske dumme og tenker kort? 5883747[/snapback] nei, det er du ikke
Arinomi Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Bare drittunger på allianse 5884062[/snapback] Oi for en drittunge jeg er, som spiller en human rogue..
PSV Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Bare drittunger på allianse 5884062[/snapback] Pfft...
wonnim Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Bare drittunger på allianse 5884062[/snapback] .. blir lei meg jeg
SkyMarshall Arts Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde!
Gjest medlem-19530 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 serenety ftw! skulle ønske en alliance døde på sylvanas irl så det skjedde der også 5878041[/snapback] Hvorfor vil du ønske noen død? 5878217[/snapback] 1. fordi jeg vil dra å gjøre noe slikt 2. kanskje fordi jeg er en sosiopat eller noe og gir faen om en annen har dødd
MindTooth Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 serenety ftw! skulle ønske en alliance døde på sylvanas irl så det skjedde der også 5878041[/snapback] Hvorfor vil du ønske noen død? 5878217[/snapback] 1. fordi jeg vil dra å gjøre noe slikt 2. kanskje fordi jeg er en sosiopat eller noe og gir faen om en annen har dødd 5886692[/snapback] Jaja, du begrunnet det ihvertfall..
SkyMarshall Arts Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Haha denne tråden har nå latterlige 14 sider! La oss lage 100!
Arinomi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde! 5886446[/snapback] Helt riktig. Nåja, jeg er ikke så mye over 14, heller 15 (16 i morgen!), men jeg har mine modne øyeblikk også ^^ Jeg digger å møte en horde, og bli venn med den møtte en lvl 35 UD warlock der jeg pleier å grinde (jeg er lvl 38 rogue), og jeg hjalp henne med å grinde, mot at jeg fikk skinsa fra raptorene tok litt tid før hun stolte på meg, men dæven så gøy det var! Ble litt /flirt, /kiss og /love etter hvert
Namek Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde! 5886446[/snapback] Helt riktig. Nåja, jeg er ikke så mye over 14, heller 15 (16 i morgen!), men jeg har mine modne øyeblikk også ^^ Jeg digger å møte en horde, og bli venn med den møtte en lvl 35 UD warlock der jeg pleier å grinde (jeg er lvl 38 rogue), og jeg hjalp henne med å grinde, mot at jeg fikk skinsa fra raptorene tok litt tid før hun stolte på meg, men dæven så gøy det var! Ble litt /flirt, /kiss og /love etter hvert 5886939[/snapback] hostharkkremt14hostkremt
J@cob Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde! 5886446[/snapback] Helt riktig. Nåja, jeg er ikke så mye over 14, heller 15 (16 i morgen!), men jeg har mine modne øyeblikk også ^^ Jeg digger å møte en horde, og bli venn med den møtte en lvl 35 UD warlock der jeg pleier å grinde (jeg er lvl 38 rogue), og jeg hjalp henne med å grinde, mot at jeg fikk skinsa fra raptorene tok litt tid før hun stolte på meg, men dæven så gøy det var! Ble litt /flirt, /kiss og /love etter hvert 5886939[/snapback] Sviker!
Amon Amarth Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde! 5886446[/snapback] Helt riktig. Nåja, jeg er ikke så mye over 14, heller 15 (16 i morgen!), men jeg har mine modne øyeblikk også ^^ Jeg digger å møte en horde, og bli venn med den møtte en lvl 35 UD warlock der jeg pleier å grinde (jeg er lvl 38 rogue), og jeg hjalp henne med å grinde, mot at jeg fikk skinsa fra raptorene tok litt tid før hun stolte på meg, men dæven så gøy det var! Ble litt /flirt, /kiss og /love etter hvert 5886939[/snapback] Sviker! 5891136[/snapback] er bare ett ord for sånne som han! Quisling!
Gnurk Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Haha! Den evige påstanden om at alle Alliance er under 14 og masturberer jevnlig etter Night Elf femals er så ufattelig grunnløs. Nei vi er ikke 14 ... vi er akkurat de samme som hos horde! 5886446[/snapback] Helt riktig. Nåja, jeg er ikke så mye over 14, heller 15 (16 i morgen!), men jeg har mine modne øyeblikk også ^^ Jeg digger å møte en horde, og bli venn med den møtte en lvl 35 UD warlock der jeg pleier å grinde (jeg er lvl 38 rogue), og jeg hjalp henne med å grinde, mot at jeg fikk skinsa fra raptorene tok litt tid før hun stolte på meg, men dæven så gøy det var! Ble litt /flirt, /kiss og /love etter hvert 5886939[/snapback] Sviker! 5891136[/snapback] er bare ett ord for sånne som han! Quisling! 5891896[/snapback] Kanskje hvis han hadde spilt på en RP PvP-server.
Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvorfor på RPPVP? Ser ingen grunn til at han må det... Norge er ikke noe Rollespill land, det er ett ekte land, han er fra norge / bor i norge / oppholder seg ulovelig i norge, whatever, men da kan jeg kalle han Quisling uansett server! Har ikke noe å si hvem rase eller noe han er... Han er Alliance, og henger med horde... SKAM PS: er ikke sinna, bare skuffet (til deg som driver å menger deg med horde)
Lufen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvorfor på RPPVP? Ser ingen grunn til at han må det... Norge er ikke noe Rollespill land, det er ett ekte land, han er fra norge / bor i norge / oppholder seg ulovelig i norge, whatever, men da kan jeg kalle han Quisling uansett server! Har ikke noe å si hvem rase eller noe han er... Han er Alliance, og henger med horde... SKAM PS: er ikke sinna, bare skuffet (til deg som driver å menger deg med horde) 5896867[/snapback] åhuff, å fy å huff, han utnytter en horde for å lvlet skinningen sin... noe som vil si: gratis skinning, uten å miste en eneste hp
Gnurk Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvorfor på RPPVP? Ser ingen grunn til at han må det... Norge er ikke noe Rollespill land, det er ett ekte land, han er fra norge / bor i norge / oppholder seg ulovelig i norge, whatever, men da kan jeg kalle han Quisling uansett server! Har ikke noe å si hvem rase eller noe han er... Han er Alliance, og henger med horde... SKAM PS: er ikke sinna, bare skuffet (til deg som driver å menger deg med horde) 5896867[/snapback] Hvorfor i all verden blander du inn Norge når vi snakker om en "konflikt" i et spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå