TST Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 7 april for PS2, PC og vanlig X-Box. Det står ikke noe dato for X-Box 360. Var liksom ikke det at jeg er lat til å sjekke ut Gamer sine utgivelsedatoer, men som sagt finner jeg ikke noe dato for 360 versjonen derfor jeg spør her på forumet. Ser forøvrig at den står oppført som 11 april på Gamespot, men det gjelder vel ikke for oss i Europa gjør det vel? 5851452[/snapback] Ah, beklager. Men ja, hørte at den skal komme 11 april på 360. Xbox 360-versjonen lanseres samtidig med PC, Xbox og PlayStation 2 førstkommende fredag, altså 7. april. En liten forglemmelse gjorde at den ikke var listet i utgivelseslisten på lørdag.
TCi Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 7 april for PS2, PC og vanlig X-Box. Det står ikke noe dato for X-Box 360. Var liksom ikke det at jeg er lat til å sjekke ut Gamer sine utgivelsedatoer, men som sagt finner jeg ikke noe dato for 360 versjonen derfor jeg spør her på forumet. Ser forøvrig at den står oppført som 11 april på Gamespot, men det gjelder vel ikke for oss i Europa gjør det vel? 5851452[/snapback] Ah, beklager. Men ja, hørte at den skal komme 11 april på 360. Xbox 360-versjonen lanseres samtidig med PC, Xbox og PlayStation 2 førstkommende fredag, altså 7. april. En liten forglemmelse gjorde at den ikke var listet i utgivelseslisten på lørdag. 5860507[/snapback] Takk for oppdateringen. Skal ikke ha spillet ved lansering, men må skaffe meg det etterhvert. Endelig er Tomb Raider tilbake
slash Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Må bare si at dette virker MEGET lovende! Fikk tomb raider 1-feeling da jeg spilte dette, og det ser ut som alt mølet som har blitt utgitt i denne franchisen er borte vekk. Veldig digg at en kjenner igjen silhuetten til lara akkurat som den er i enern. Det er liksom en prikk over ien. Og med så mye bading som lara gjør så er det jo bare på sin plass at de har spandert på seg litt specular når hun blir våt!
Luchy Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 fikk ikke så mye følelse av de gammle Tomb Raider spillene. synes Demoen var kort, men hva mer kan man forvente jeg syntes spillet var artig og underholdene så tror nok jeg skal skaffe meg det når det kommer
siDDis Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Eg blei og faktisk veldig positivt overraska, though grafikken var skufffandes. Håper det blir betre når desse next gen tinga blir lagt til heile spelet
Luchy Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 syntes ikke grafikken var dårlig. Grafikken har sitt preg på spillet. tror ikke det ville vært det samme hvis det var utrolig bra grafikk
Avean Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Demoen har ikke NextGen Content slått på og forskjellen er natt og dag. Problemet er at det ikke er vits for 99% av dere å enable dette da det er altfor krevende. Jeg spiller Oblivion på maks uten noe problem men Tomb Raider Legend tok virkelig knekken på min maskin. Brodern har 7800 serien og han også måtte si seg tapt. Vi begge har 2gb med minne også.
Wooho Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Oblivion på max ja, det hadde jeg likt å sett og det med en ok frame rate på selv en god PC. Spillet får de aller fleste PC`ene til å grine.
thomanil Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) Demoen har ikke NextGen Content slått på og forskjellen er natt og dag. Problemet er at det ikke er vits for 99% av dere å enable dette da det er altfor krevende. Jeg spiller Oblivion på maks uten noe problem men Tomb Raider Legend tok virkelig knekken på min maskin. Brodern har 7800 serien og han også måtte si seg tapt. Vi begge har 2gb med minne også. 5865657[/snapback] Hva er "NextGen Content" egentlig? Egen option i menyene til demoen? Endret 4. april 2006 av thomanil
mushi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 tror det kun er en av og på knapp. får vel høyere res på teksturer, mer lyskilder, bedre shading osv tenker jeg. det er disablet i demoen, da den tar for stor plass. Spillet tar visst 7gb når det er installert og er ikke så stort spill timemessig, så tror det nextgen content tar litt plass
Mala Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Er vel ingen som har hørt om en mulig demo til 360`en?
TCi Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Er vel ingen som har hørt om en mulig demo til 360`en? 5867004[/snapback] Lest noen rykter om at det skal komme en imot slutten av uken.... Har ingen bekreftelse fra offisielt hold ennå.
Mala Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Er vel ingen som har hørt om en mulig demo til 360`en? 5867004[/snapback] Lest noen rykter om at det skal komme en imot slutten av uken.... Har ingen bekreftelse fra offisielt hold ennå. 5867632[/snapback] Jepp, har snappet opp litt eg også. Må si eg gleder meg
Avean Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) tror det kun er en av og på knapp. får vel høyere res på teksturer, mer lyskilder, bedre shading osv tenker jeg. det er disablet i demoen, da den tar for stor plass. Spillet tar visst 7gb når det er installert og er ikke så stort spill timemessig, så tror det nextgen content tar litt plass 5866888[/snapback] Jaha og hvordan vet du at det ikke er ett stort spill ? Dette er vel en av de lengste Tomb Raider spillene siden de orginale spillene. Utrolig mange detaljer i megastore omgivelser. Også utrolig mye bonusmateriale å unlocke. Endret 4. april 2006 av Avean
mushi Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) Jaha og hvordan vet du at det ikke er ett stort spill ? Dette er vel en av de lengste Tomb Raider spillene siden de orginale spillene. Utrolig mange detaljer i megastore omgivelser. Også utrolig mye bonusmateriale å unlocke. 5870069[/snapback] sikkert et stort nok spill, men da det tar ca.10 timer å runde det (etter det jeg har lest) så er det ikke såååå stort. minns jeg brukte mer en 10 timer på tomb raider1 og 2 ihvertfall, men da var jeg jo bare 13-14, så kan jo ha noe med det å si Endret 5. april 2006 av mushi
Dinsdale Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 En nextgen-knapp...hmmm. Høres ut som noe jeg vil montere på alt. På romskipet til Zaphod Beeblebrox er det nok en slik en ved siden av Usannsynlighets-knappen.
Mala Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Leste på gamereactor at demoen er ute på 360 no.Noen som kan bekrefte?
Bertelsen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har fortsatt ikke skjønt hva jeg skal gjøre her.
mushi Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 (endret) La ut noen bilder HER der jeg sammenligner nextgen content av og på. Du får softshadows, selfshadow, bra bumpmapping, bedre lyseffekter,hdr(?), høyere oppløsning på teksturer og mer detaljer på brettet. Endret 5. april 2006 av mushi
Dinsdale Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har fortsatt ikke skjønt hva jeg skal gjøre her. 5871023[/snapback] Samme her. Skjønner hva jeg skal gjøre, men ikke hvordan jeg skal gjøre det. Det er nesten som å spille Sands of Time egentlig så alle disse turnøvelsene og gåtene er kule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå