Gå til innhold

Patch 1.10 - Bug liste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paladin's divine favour funker ikke på holy shock som det sto i patch notes, stor nedtur :(

Fungerer på Holy Shock om du healer, men ikke om du bruker den til damage.

Den bruker heldigvis ikke opp Divine Favor hvis du bruker den til damage.

Latterlig egentlig, for Divine Favor sier ikke noe om dette og det hadde absolutt ikke gjort noe om den fungerte på damage også. Bare se på shaman og deres clear cast. Er til å spy av etter som de ikke trenger mana for å caste shock når en får clear cast. Og det hender ganske ofte. Det vet jeg for jeg spiller shaman selv. :p

Men Divine Favor bare gjør at vi får igjen manaen, så vi må fortsatt ha manaen for å kunne kaste både Divine Favor og Holy Shock.

 

Seal of Command er bugga (spell not ready yet), slik den har vært på 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9 og nå 1.10. Blizzard gidder ikke engang bekrefte at det finnes en bug.

Den bugga har alltid vært der og er forbanna irriterende.

Det er mulig de rett og slett ikke klarer å fikse problemet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Startet hunter etter 1.10 men...

 

1. Pete og fienden står f.eks 20 yards unna hverandre og sloss, jeg har "you are to close" hele tiden

2. drukna nettopp mens jeg var over vannet :)

3. litt mer lootbug en vanlig

4. når jeg skal resse etter og ha værdt død, funker det ikke og finne corpse

5. etter død blir jeg kunn er ghost uten og bli teleportert til engelen

 

Det er de bugsene jeg har merket, kansje de fantes fra før, men merker de ekstremt mye mer nå! :no:

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette kan være en bug, men vær eneste gnag jeg kommer med båt eller fly til thereamore isle, fryser alt i et par minutter. dette er syykt irriterende

 

Og det har ikke noe med min data, da mange i guildet har samme problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...