Gå til innhold

Patch 1.10 - Bug liste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5. Warlocks og Mages kan drepe spillere i duels (som i at de må bli resset)

 

Har vel alltid vært, men før kunne den som vant (!) duellen dæva og den som tapte overlevde, gjalt casters for det meste

5844782[/snapback]

 

Den samme buggen kom i en patch for lenge siden, men så ble det fixa. Nå er den tilbake. -.-

Lenke til kommentar

I dag opplevde jeg å konstant ha maksimalt 1 hp i Stratholm (usikker på hvorfor det skjedde). Etter noen insta-gibs fra noen assorterte mobs, innså jeg at problemet ikke var UI-relatert, og relogget. Det fungerte, men jeg minstet ganske mye durability for å si det slik.

 

På warrioren merket jeg for øvrig at det nå var betraktelig mer problematisk å holde aggro, og jeg kunne rett som det var minste aggro på mobber som ikke engang var under angrep (men som såklart hadde noen sunders påført seg). Det ser ut til at flere har lagt merke til dette (ref. her)

Lenke til kommentar
Unbridled wrath funker ikke lenger, har spilt to dager nå uten at jeg har fått ekstra rage. Syns jeg har mindre rage enn før også, så tror ikke det bare skyldes at det ikke kommer opp i combat log. Dessuten så er det en ny bug med sweeping strikes, at den spiser alle chargene på et slag eller noe i den dur (er fury-specced så jeg har ikke testet det ut).

5843218[/snapback]

 

Unbridled wrath er faktisk nerfet.

nå får man bare 1 rage ekstra på vanlige slag ikke på HS og BT og sånn.

warrior er ultranerfet nå, de jævelene nerfet intimination shout :(

Lenke til kommentar
kan vel adde noe her som kom i dag:

 

alle instancer hopper plutselig til 8min reset sammtidig.

 

mange guild ble veldig glade for det her

5847365[/snapback]

 

Jess, koslig når AQ40 reseter mens du er inne der. :)

Det positive var vel at alle ORBs spawnet også.

Lenke til kommentar
Bandasjering stopper ofte etter "første ticken". Cooldown blir da helt feil (10 sekunder).

 

 

Mailboksen viser ikke mail, selv om man har det. Må relogge for å se mailen.

5847862[/snapback]

Den har jeg hatt lenge. Enten relogge eller gå inn eller ut av en instance.

Lenke til kommentar
vi fikk time lapse i går, det er ikke 1% men 1hp  :ermm:

5842955[/snapback]

 

Dette gikk jo greit fikk chrommaggus ned på 19% men da var kl. 4 og noen ville gå å legge seg, vi tar han i morgen, er jo bare å gjemme seg på vært time lapse og ta pauser hvor tankene skaffer agro.

Lenke til kommentar
I dag opplevde jeg å konstant ha maksimalt 1 hp i Stratholm (usikker på hvorfor det skjedde). Etter noen insta-gibs fra noen assorterte mobs, innså jeg at problemet ikke var UI-relatert, og relogget. Det fungerte, men jeg minstet ganske mye durability for å si det slik.

5846541[/snapback]

opplved samme selv i strat jeg og. En pala daua bare han så noen undeads pga holy fire eller whatever den som skader fler undead i samme område...

Hadde det morro med det, og ingen skjønte hvorfor han daua :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
1. Jeg får global cooldown på abilities når jeg smeller på f.eks. Find Minerals... Den var drøy.

 

Vært slik så lenge jeg kan huske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...