Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke så verst:

 

Fem nordmenn var på tur til Sverige i en Audi Quattro da de ble stoppet av polititet. Den svenske politimannen tittet inn i bilen og sa strengt:

-Det er forbudt å ha fem personer i en Quattro!!

-Sludder, sa sjåføren. Quattro er navnet på biltypen, det har ingenting å gjøre med antall personer. Se her i vognkortet, det står at bilen er registrert for fem personer!

-Jeg lar meg ikke styre av nordmenn, Quattro betyr fire!

-Hvor dum går det an å bli?! La meg få snakke med sjefen din!

-Han kan ikke komme, han har store problemer med to karer i en Fiat Uno!

8117177[/snapback]

Haha! Sykt bra! :!:

 

Hørt av en i klassen min:

Mora di er så feit at når hun setter seg i en monstertruck, så blir det lowrider.

 

Eller som de liker å si det:

Skjer med at mora di er så feit at når hun setter seg i en monstertruck, så blir det lowrider?

Lenke til kommentar
Gud sa "La det bli lys", men det ble det ikke fordi Judas hadde kødda med sikringsboksen :D OWN!

8171411[/snapback]

 

 

hvorfor er kaptein krok steril?

 

han klødde seg på ballene med feil hånd! :dribble:

8196842[/snapback]

 

 

hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaa!! *ler med i hjel* :lol:

Lenke til kommentar

Siden dette er en vitse tråd så poster jeg denne/disse her..

 

En liten gutt ønsket seg virkelig 100 dollar, og ba til Gud i ukevis, uten at noe skjedde. Til slutt valgte han å skrive et brev til Gud for å be om 100 dollar.

 

Postvesenet mottok brevet, som var adressert til "Gud, USA", og besluttet å videresende det til presidenten.

 

Presidenten moret seg virkelig over brevet, og besluttet å sende gutten penger. For øvrig syntes han 100 dollar var i meste laget for en liten gutt, så han sendte heller fem dollar.

 

Den lille gutten jublet da han fikk sine fem dollar.

 

Han satte seg ned og skrev et takkebrev til Gud: "Kjære Gud, tusen takk for pengene du sendte meg. Jeg har forresten merket meg at du sendte det via Washington D.C, og de rasshølene trakk fra 95 dollar i skatt!"

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis du noen gang skulle stjele en foto-boks fra E-6 så la være å sette den på soverommet!

Den tar nemlig bilder når det går for fort!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor kommer kondomene i 3, 6 og 12 -pack....

En mann går inn i en butikk sammen med sin 8 år gamle sønn.

Tilfeldigvis går de forbi et stativ med kondomer, og gutten spør : - pappa hva er dette?

Pappaen svarer litt beskjemmet :- Det der, gutten min heter kondomer..........menn bruker dem for å ha sikker sex.---

Åja, jeg forstår, sier gutten. Jeg har hørt om det i naturfagtimene på skolen.

Gutten ser på stativet,plukker frem en 3 - pack , og spør : - Hvorfor er de pakket 3 i samme pakning , pappa ?

- Det er for gutta som går på gymnaset det , gutten min. En for fredag, en for lørdag og en for søndag.

-Kuult , sier gutten. Så får han øye på en 6 - pack og spør : - Men hvem er disse for da ?. -

Det er for gutta som går på høyskolen , det . To for fredag , to for lørdag og to for søndag.

- WOW! , utbryter gutten, og oppdager i det samme 12 - packen, og spør : - Men hvem i all verden er det som bruker DISSE da pappa?

Og med et sukk svarer faren : - Den er for gifte menn. En for januar, en for februar, en for mars..

----------------------------------------------------------------------------------------------

Siste nytt! Et tomansfly har styrtet på en gravlund like utenfor Malmø, til nå har d svenske rednigsmannskapet funnet over hundre omkomme å antalle fryktes å stige!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Lille Per ruslet uanmeldt inn på soverommet til sine foreldre og fant dem midt i en het hyrdestund. Han utbrøt:- Pappa, hva er det du holder på med?- Jeg fyller opp drivstofftanken til mamma.

- Da synes jeg hun skal skaffe seg en større tank, fordi atte postmannen fyller den opp igjen hver morgen!

----------------------------------------------------------------------------------------------

En blondine ble stoppet i en politikontroll. Politibetjenten ville se førerkort og vognkort.- Førerkort ..hva er det, spør blondinen.- Et kort med bilde av deg selv, som du fikk etter at du hadde lært deg å kjøre bil, sa politimannen. Blondinen lette og fant førerkortet sitt nederst i håndveska.- Men vognkortet hvordan ser det ut, spurte blondinen.- Ta en titt i hanskerommet, sa politimannen. Blondinen fant vognkortet og alt var i orden, men han hadde god lyst til å tulle litt med blondinen før han slapp henne videre. Han åpnet smekken, plukket fram tissefanten og stakk den inn vindusåpningen. Da blondinen hadde lagt vognkortet tilbake i hanskerommet, snudde hun seg mot betjenten, fikk øye på betjentens snopp som nå hadde stivnet til, og utbrøt:-Å nei... ikke enda en promillekontroll.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor er det så vanskelig å lære en blondine å stå på vannski? Fordi hun legger seg på ryggen straks hun merker at hun blir våt nedentil.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

JEI BO I NORGE FAMILE OG JEI HETE HEISMANN HÅ, OG BLE DRAT IN I SÅN ASYLMOTAK! MIN MAMA BLE IJEN I KENYA FÅR Å SE OM DE VAR MANGE KROKODILE I ELVER. JEI HA SPILE FLØYTE SOM FÅ SÅNE SLANGE TIL Å REISE SEI. DE JEI HOLDE PÅ ME PÅ FRITID ÆR Å TRIKSE ME BASKETBALL OG SPILE FLØYTE. JEI DRIKE OG SPISE VELDI MYE. JEI KAN IKE HA SEKSUEL KONTAKT ME ANRE, FOR DA FÅR DI HIV! VIS DU VIL BESOKE MEI, SÅ BAR KOM OTAFOR OVERLANDSMINE UNDER TRIBUNE, DER JEI SOVE. KANSJE DO KAN LIGG OVER EN GANG ;D;D;D;D

 

TOP 5 MAT

1 - BRODSJIVE MED BAKEPULVER

2 - SJOKOLADE

3 - MUFINS

4 - BOLLA

5 - GODTERI

 

TOP 5 DRIKKE

1 - SALPETERSYRE

2 - EDDIK

3 - KLORVANN

4 - SMELTA IS

5 - SNØ

 

TOP 5 FARGA

1 - GUL

2 - GRØNN

3 - RØD

4 - BLÅ

5 - LILLA

 

TOP 5 LAND

1 - NORSKE

2 - KENYA

3 - DANMARK

4 - EGYPT

5 - ÅLAND

 

TOP 5 FOTBALLAG

1 - AIK

2 - STROMSBLODET

3 - BRYNE

4 - FULHAM

5 - WOLVERHAMPTON

 

TOP 5 PLANETA

1 - MARS

2 - JORDA

3 - MIN EGENOPFUNE (KORKO' DAYE)

4 - JUPITER

5 - SATURN

 

TOP 5 FOTBALSPILERE

1 - ABDI FARHAN

2 - ABDI MORHAN

3 - ABDI BRORHAN

4 - ABDI MORZA'N

5 - ABDI FARZAN

 

TOP 5 SKOSTØRELSER

1 - 41

2 - 26

3 - 51

4 - 95

5 - 13

 

TOP 5 TALL

1 - 1

2 - 2

3 - 3

4 - 5

5 - 4

 

TOP 5 GANGETABELLER

1 - DEN FRA 1 TE 10

2 - 9 GANGEN

3 - 3 GANGEN

4 - DEN FRA 1 TE 100

5 - 6 PÅ GANGEN

 

TOP 5 SYKLER

1 - DEN JEI TOK FORRIGE UKE

2 - DEN NYE MAMA FIK

3 - DEN PAPA FIK ME FRA JOBEN

4 - DEN SOM FULGET ETER MEI HJEM FRA TORGKVARTALET

5 - DEN SOM DATT UTAFOR TRIBUNEN, DER JEI SOVE

 

TOP 5 ORD

1 - SNAKKE

2 - KJØLESKAP

3 - TREHJULSSYKKEL

4 - BANKRAN

5 - NAVLE

 

TOP 5 VENER

1 - ABDI

2 - URFA

3 - G'NAYE

4 - NAYFRIM

5 - DUANG'E

 

TOP 5 UVENER

1 - KURCI

2 - MUSCHAL

3 - GRYTZNEI

4 - DRAUZIT

5 - LOUSSJIT

 

TOP 5 SLANGESPYTT

1 - DE I HAGEN VORES

2 - DE I BASENG

3 - DE UNDER JORDA

4 - DE SOM E I KROPEN MEI

5 - DE SOM ER I SOVEPOSE MI, SOM JEI FANTE

 

MINE ØNSKER:

- Å FÅ RØDT HÅR

- Å FÅ TRE KALKULATORA I BURSDAGSGAVE

- Å BLI VERDENS BESTE CURLINGSPILLER

- Å FÅ EKSTRALEKSER I MATEMATIKK!

- Å BLI EMO

- Å FÅ OVER 30 KNIVER (TIL EMO-PROSESSEN)

- Å BLI CURLINGTRENER

- Å HILSE PÅ NABOEN

- Å SPYTTE LENGRE ENN TOTTI

- Å KASTE TREKANTER

- Å BØYE FIRKANTER

- Å BORRE HULL I ALLE TENNENE

- Å SE UT SOM EN ZEBRA

- Å LEKE MED GRAVEMASKINER

- Å GRAVE I SANDKASSER

- Å HOPPE HØYERE ENN HØYEST

- Å HOPPE OVER 0,42 METER

- Å HOPPE OVER 0,41 METER

- Å HOPPE OVER 0,40 KILOMETER

- Å HOPPE OVER 0,39 KUBIKKLITER

- Å SPARKE OVER 2 SPARKSYKLER

:love:

Lenke til kommentar

okei.. før jeg legger ut denne vitsen må jeg forsikre om at jeg IKKE finnes rasist, bare at disse vitsene er morsomme :blush::D

 

 

5 forskjeller på E.T å en pakkistaner:

 

1) E.T er penere..

2) E.T kom alene..

3) E.T lærte seg språket..

4) E.T har egen sykkel..

5) E.T vil hjem..

 

 

 

Hvordan skal du få èn med afro til å slutte å hoppe i sengen din?

Klistre en borrelås i taket!

 

hihi...

Lenke til kommentar

kinesisk tortur

Norsken dro til kina på ferie. Men bilen hans gikk tom for bensin langt ut i gokk-land. Da han hadde gått et stykke støtte han på en gård. Der fikk han bo og spise mat på betingelsen at han ikke rørte husets datter. Men da han møtte henne i gangen på kvelden, kunne han ikke motstå skjønnheten. En halvtime senere gikk han utslitt tilbake til rommet sitt i tredjeetasje.

 

Dagen etterpå våknet han opp med en femkilos sten på brystet. Han åpnet vinduet og kastet den ut. Da så han lappen som hang i vinduskarmen og hørte den velkjente lyden av fisketsnøre gjennom luft: "Venstre testikkel festet til sten". Han var ikke treg med å hoppe ut etter den. Da så han skiltet på bakken: "høyre testikkel festet til sengeben".

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...