Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er likheten mellom en sitron og en pære?

 

Begge er sure, untatt pæren.

5831003[/snapback]

 

 

Hva er forskjellen på en elefant? den kan hverken sykle

5832328[/snapback]

 

 

to dysletiske tomater gikk over en vei. plutseligt ble den ene påkjørt, så sa den andre: kom igjen Kenneth

5930701[/snapback]

 

 

- Kelner, det er en flue i gresshoppesuppen min.

 

Om dere skal ha dårlige vitser, kjøp Se & Hør, der kryr det av dem.

5932883[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Dette var min humor.. haha... Lo så jeg grein.. Sånne meningsløse vitser er bare så gøyale.. Og det er så utrolig teit at "viktigper" kommer inn på denne tråden og disser de som faktisk ler av vitsene.. Lag din egen tråd da, med vitser med moral og slikt. Dette er tydeligvis ikke tråden for deg :p

 

 

To stumme i parken:

-....?

-.....!

-..., ...!

 

Hvordan døper man en champagnefabrikk? Man hiver et skip mot den...hihi..

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
A skinny white man goes into a lift and looks at a huge black man who says

 

"Before you ask, 7ft tall, 350lbs, 20" d1ck & my balls weigh 3lb each, Turner Brown.

 

The white guy faints, When he comes around he asks the black man to say that again.

 

Black man repeats his stats and says his name is "Turner Brown".

 

Thank god for that " I thought you said "TURN AROUND"

:ohmy:

 

A woman was in a coma for several months, but one day the nurses noticed a slight response whilst washing her private parts.

 

They rushed to her husband and explained what had happened, and suggested a little oral $ex might bring her back to conciousness. Her husband agreed, and the nurses left to give him some privacy.

 

A few minutes later, her monitor flat lined, no pulse or heart rate and the nurses rushed back in.

 

"What happened" they cried.

The husband said, "I'm not sure, she must have choked!"

:p

 

A man with a black eye boards a plane and notices the man sitting next to him has a shiner too.

The first man says, " How did you get that?"

The second man says " Instead of asking the big breasted girl at the ticket counter for a ticket to Pittsburg, I asked for a ticket to Tittsburg"

 

First man says, I got mine like that too. I wanted to say to my wife, "Pour me a bowl of Frosties please" but I accidentally said, " You have ruined my life you evil fat cow"

:love:

 

Ed was in trouble. He forgot his wedding anniversary.

 

His wife was really mad. She told him "Tomorrow morning, I expect to find a gift in the driveway that goes from 0 to 200 in 4 seconds AND IT BETTER BE THERE".

 

The next morning Ed got up early and left for work. When his wife woke up, she looked out the window and to her surprise there was a small box gift-wrapped in the middle of the driveway. Confused, the wife put on her robe and ran out to the driveway and brought the box back in the house. She opened it and found a brand new bathroom scale.

:D

 

guy wants to have sex with a girl who works in his office ,,,but she has a boyfriend ,,,,,he says i'll give you £100 for sex ,,,,i'll throw it on the ground you bend down lift it up and i'll be finished ,,,,,she says i'll have to ring my boyfriend so she rings boyfriend and explains ,,,,,,,he says ask for £200 then bend down quick lift the money before he gets the chance to take his trousers down ,,,,and ring me back ,,,,10 minutes goes by ,,,20,,,,45,,,,boyfriend rings her and says whys it taking so long for you to ring back ,,,,,she says the bast**d threw coins down

 

Kan hun ha vært en blondine ... :!:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
hvor mange elefanter skal det til får å skru inn en lyd pære

 

 

bare en, men den må være gen modifisert får at den skal være smart nok for å kjønne at den skal skru den inn.

 

 

hvor mange elefanter skal det til får å skru ut en lys pære

 

 

bare en, den samme elefanten som skrudde den inn

 

6000127[/snapback]

 

 

Unnskyld at jeg sier det, jeg har bare sett deg skrive deg mange ganger, å jeg ler mer av det en resten av vitsene i tråden.

 

Du kjønner, at et kjønn er hu eller han, men du har tydligvis ikke kjønt det. Når man skal skriver noe man forstår, så bruker man kjønner, bare med S. Skjønner ?

 

Om du ikke kjønner det, må du vel hive deg på grunnskolen.

6044917[/snapback]

Du kjønner ikke mye du heller :!: :tease: (sitat tatt i fra din siste setning)

Skjønner? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei nå kjønner jeg ikke en liten dritt, så da trekker jeg ned min mere enn unevnelige bukse, og ser med et ondskapsfyllt blikk ned på kjønnet mitt, som forøvrig er borti nesten umulig å oppdage :mad:

Lenke til kommentar

Har du hørt vitsen man ikke kan fortelle til homser?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hehehehehe

 

Hva er forskjellen på en elefant?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
den kan verken sykle

Hva er forskjellen på to elefanter?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de kan verken sykle tandem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har du hørt vitsen man ikke kan fortelle til homser?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hehehehehe

 

Hva er forskjellen på en elefant?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
den kan verken sykle

Hva er forskjellen på to elefanter?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de kan verken sykle tandem.

8088815[/snapback]

 

Sorry mate! Bin there! Told it! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vet dere hva som er gult og rødt og grønt og blått og brunt og lyst og svart og lilla og orange og fiolett og som sier øøøørnnn!?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En bever som er gult og rødt og grønt og blått og brunt og lyst og svart og lilla og orange og fiolett og som sier øøøørnnn!

 

Er i slaget i dag, hva?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en elefant?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
den kan verken sykle

Hva er forskjellen på to elefanter?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de kan verken sykle tandem.

8088815[/snapback]

Hva er forskjellen på en forumbruker?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den leser hverken tråden før den poster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...