Gå til innhold

Hvor mange sanger har du på pcen?


Sleep4Life

Hvor mange sanger har du på PCen?  

691 stemmer

  1. 1. Hvor mange sanger har du på PCen?

    • 500-
      79
    • 500+
      92
    • 1500+
      145
    • 3000+
      139
    • 7000+
      65
    • 10000+
      61
    • 15000+
      34
    • 20000+
      27
    • 30000++
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh? Nå skjønner ikke jeg en døyt. Gjorde som en sa over her, søkte på dataen etter Musikk. Fikk 20648 filer. Hvordan kan det stemme når jeg har 3780 sanger på iTunes? Jeg vet jeg har dobbelt opp med noen filer (har både i Min Musikk->iTunes og i Nedlasting->Musikk) men at det var så mange ante jeg ikke. Bør nok ta en opprydding snart.

 

Da kan jeg skryte om at jeg har 20648 sanger på dataen :cool:

Lenke til kommentar
Tips for å finne ut eksakt hvor mange sanger du har, start -> søk -> bilder, musikk eller video -> kryss av musikk og søk!

 

Har akkurat 9237 sanger på dataen..

6197449[/snapback]

 

Jeg fikk 3937 musikkfiler, men det er da helt feil. jeg vet at jeg har litt i unnerkant av 2000. Da jeg skjekket litt på filene som ble med var det bl.a. masse lyder fra spill, msn osv....

 

Så den søkemåten er ikke helt korrekt for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Høh? Nå skjønner ikke jeg en døyt. Gjorde som en sa over her, søkte på dataen etter Musikk. Fikk 20648 filer. Hvordan kan det stemme når jeg har 3780 sanger på iTunes? Jeg vet jeg har dobbelt opp med noen filer (har både i Min Musikk->iTunes og i Nedlasting->Musikk) men at det var så mange ante jeg ikke. Bør nok ta en opprydding snart.

 

Da kan jeg skryte om at jeg har 20648 sanger på dataen :cool:

6197824[/snapback]

 

Det kan være sånne bittesmå lydklipp som f.eks en som ringer på en dør.

Slike som ligger på PCen fra før, på en måte?

Lenke til kommentar
Høh? Nå skjønner ikke jeg en døyt. Gjorde som en sa over her, søkte på dataen etter Musikk. Fikk 20648 filer.

6197824[/snapback]

Du inkluderte vel mere enn bare lydfiler da, slik som bilder, videoklipp/film, osv.

Skriv følgende under "All or part of the filename":

*.mp3;*.wma;*.ogg

Har du andre type lydfiler du skal inkludere er det bare å sette på ;*.ext hvor .ext er filetternavnet :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...