Gå til innhold

Hvor mange sanger har du på pcen?


Sleep4Life

Hvor mange sanger har du på PCen?  

691 stemmer

  1. 1. Hvor mange sanger har du på PCen?

    • 500-
      79
    • 500+
      92
    • 1500+
      145
    • 3000+
      139
    • 7000+
      65
    • 10000+
      61
    • 15000+
      34
    • 20000+
      27
    • 30000++
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har så mange sanger, laster dere ned mye av det? hvordan finner dere f.eks. ut nye sanger dere vil ha?

5906625[/snapback]

Laster ned en del. Er så "lat" at jeg ikke gidder gå i platebutikken for å høre sangene først, laster dem heller ned.

Men mange av sangene er rippet fra plater og. Vil jo ha en platesamling jeg kan være stolt av.

Lenke til kommentar
Til dere som har så mange sanger, laster dere ned mye av det? hvordan finner dere f.eks. ut nye sanger dere vil ha?

5906625[/snapback]

 

Har lastet ned stort sett alt. Hvis jeg f.eks hører en schlæger på radioen, så skriver jeg ned noen nøkkelord som jeg senere googler, og vips ;) Dette forumet myldrer jo av tips og forslag til musikk og jeg følger ivrig med, på jakt etter en bortglemt perle eller en annen stor sang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

11269 iflg winamp, men det er en over 2 år gammelplayliste, så det korrekte antall er vel mer 15000.

Har rundt en 80-85gb musikk.

 

Edit: Det bør også nevnes at 10gb av dette er Iron Maiden stæsj (stort sett alle bootlegs som finnes), og 60 gb er øvrig metall.

Edit2: Dahl, vare ikke du som downa all musikken min på TG04? Eller var'e B|Real? Husker jeg ikke kunne plugge fra fordi vedkommende måtte stjele musikken.

Edit3: Jeg har hørt på svært mange av sangene, sikkert 70% av dem.

Endret av Togo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...