Gå til innhold

Microsoft kjøper Lionhead Studios?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microsoft er da ikke så veldig gale på å rushe produkter i det hele attt de. Jeg bare er overlykkelig over at det ikke var EA som kjøpte de.

Skrevet
Jaja. Nå kan vi vinke farvel til kvalitetsproduktene fra Lionhead, og ønske de "rusha" produktene fra Mircosoft-Lionhead velkommen. :(

5808110[/snapback]

Heh, kan ikke si meg enig i den påstanden der.. Microsoft er absolutt ikke blant verstingen når det gjelder å rushe spill, slik jeg ser det hvertfall.

Skrevet
Jaja. Nå kan vi vinke farvel til kvalitetsproduktene fra Lionhead, og ønske de "rusha" produktene fra Mircosoft-Lionhead velkommen. :(

5808110[/snapback]

Nå kan vi vinke farvel til de overhypa og pretensiøse dustespillene til Lionhead når Microsoft forhåpentligvis klarer å holde Molyneux sånn noenlunde i tøylene... :tease:

Yesss, ingen B&W3! :w00t:

Skrevet

Har vel egentlig ikkje inntrykk av at MS rusher ut potensielle gode spills ;) Har vel egentlg aldri sett lyset med Moleneux sine "revolusjonerende" spill,noe sier meg at den mannen har mange gode tanker,som ikkje kommer heilt så bra ut i form av spill.

Skrevet

litt sært å selge selskapet sitt siden Molyneux startet lionhead fordi ville slippe unna EA etter å ha solgt de bullfrog.

savner bullfrog, det var gode tider det. mannen har virkelig tapt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...