Gå til innhold

Feil bestilt fra komplett.no


Anbefalte innlegg

Hei, har ingen anelse hvor denne posten skal postes, så jeg poster den her, her er det mye folk iallefall..

 

Problemet er: Jeg bestilte noe stash fra komplett igår, så i dag så jeg at det var bestilt to stk kabinetter, og ikke et som jeg skal ha..

Jeg trykka bare på et når jeg bestilte, så over før jeg bestilte..

Men alikevel kom det to.. :mad:

 

Hadde tenkt å sende en mail til komplett, men da kom denne meldinga opp på skjemen: komplett4fq.png

Hva skal jeg gjøre? Har bestilt for et par kompiser, så de vil vel neppe bli fornøyd..

 

Har egentlig ikke verken råd eller tid til å vente på at pakka skal komme hit, så sende den tilbake, og sende etter på nytt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Joda, du trenger ikke batale for å sende tilbake en pakke... bare å si til posthus cheeksa at du vil sende tilbake, så gir du dem spenn for porto, og så sender de tilbake....

Lenke til kommentar
Joda, du trenger ikke batale for å sende tilbake en pakke... bare å si til posthus cheeksa at du vil sende tilbake, så gir du dem spenn for porto, og så sender de tilbake....

5798268[/snapback]

 

"cheeksa" ? ;P

 

fra spøk til revolver, du kan åpne pakken.. for så å sende tilbake kabinettet med returretten din etterpå ? er ikke det det beste ?

Lenke til kommentar

Ok, om det er slik at dette er sendt i oppkrav med for mange varer, og han som har bestilt har dårlig tid og anledning til å tukle med retursendinger osv, ville jeg prøvd følgende:

 

Ringt Komplett, forklart omstendighetene, spurt om det ikke er mulig at de ordner det slik med posten at pakken som er på vei blir sperret for utlevering og returnert, og at de samtidig straks sender avgårde en ny forsendelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...