_crs_ Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Da har play.com sendt Oblivion CE nå! Konge! Får håpe jeg slipper noe tull nå... Går nok fint Over 200,- og det blir MVA + fortollingsgebyr. Garantert om det er fra play.com
MattMan Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 ... Pluss kanskje ei uke nede på tollerkontoret? Enjoy.
Khalifen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Så burde jeg avbestille? Er det noen andre steder med CE inne?
Khalifen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Edit: Dual-post... *slette* Endret 22. mars 2006 av king_of_kong
RBKhater Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har du aldri bestilt varer verdt over 200 fra utlandet før? Kjøp på platekompaniet.no, cdon eller gamezone..
Khalifen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Nope, men jeg har hørt at det som oftest går greit, men "better safe than sorry"
Dinsdale Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det går greit noen ganger, men med dette spillet ville jeg ikke risikert det. En uke kan føre til at du kjøper det fordi du ikke gidder å vente og da må du sende tilbake det du bestilte på play.com Men vi håper det beste!
andrvas Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Bestilte Oblivion "standard edition" fra zailor tidligere idag, ombestemte meg sånn hallveis (tenkte å kjøpe CE hos en annen butikk) ikveld og la inn en avbestillingsordre. Fikk til svar at dersom jeg ikke kansellerte ville de legge ved 2 kinobilletter gratis i pakken min! Har aldri opplevd maken til kundeservice, må jeg virkelig si! (eller er jeg kanskje bare lett å bestikke/overtale? ) Uansett, skal ikke gå upåaktet hen dette her, i tillegg sa de at de skulle sende spillet imorgen
Khalifen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Tror jeg bare lar ordren hos play.com gå. Jeg kan overleve å vente hvis jeg må det
H4ngm4N Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 På fredag. Tror jeg stikker på El-kjøp i storefri eller rett etter skolen. Har enda ikke bestemt meg om jeg skal ha standard eller CE. Kommer litt ann på prisen egentlig.
qdos Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hentet akkurat CE-versjonen til 360 nå. Prøvde å finne den i Bethesda i går kveld, ettersom det hadde være litt morsomt å ha kjøpt den akkurat der - men det var utsolgt overalt. Fant den imidlertid i en annen butikk i Maryland i dag, så jeg sitter nå å venter på at jobbdagen tar slutt... Men det er fortsatt 4 timer igjen Håper bare at Take2 registrerer avbestillingen min, og ikke sender et eksemplar til. Nettbutikken til Take2, og kundeservicen der, er vanvittig dårlig. Trodde poenget med forhåndsbestilling var å være sikret spillet samtidig som det kommer i butikk, men det har tydeligvis ingen betydning.
d'espresso Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hvor hentet du CE, Jarlsberg?? Maryland? Hvor er det? Tenkte å spørre på EBGames imorra om jeg kan få det nå, siden jeg skal bort fredag eller noe .. Blir jo litt dritt å ljuge.. Hvis han sier nei, er jeg der klokka 10 på fredag. Dere som spør om å få før: Bare spør dere rett fram??
RBKhater Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Kjøpt? Hvor? Litt langt til Maryland fra Norge... Endret 22. mars 2006 av RBKhater
Qverner Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Frister å bestille fra zailor.no nå, og være sikker på at jeg får spillet senest fredag. Har vært uheldig med lanseringsdatoer og butikker tidligere -_- Men får nok ta sjansen denne gangen også. *stole på spaceworld*
qdos Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hvor hentet du CE, Jarlsberg?? Maryland? Hvor er det? Tenkte å spørre på EBGames imorra om jeg kan få det nå, siden jeg skal bort fredag eller noe .. Blir jo litt dritt å ljuge.. Hvis han sier nei, er jeg der klokka 10 på fredag. Dere som spør om å få før: Bare spør dere rett fram?? 5795084[/snapback] Maryland er i USA - samme staten som Bethesda ligger.
V36a Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Fikk tak i Oblivion Collectors Edition igaar, kan bare si at det levde opp til forventningene. Det minner mye om Morrowind, men fysikkmotoren og den gode ai-en gjoer at spillet foeles mye mer levende enn forgjengeren. Dette spillet er helt klart aa anbefale, har en foelelse at jeg blir sittende foran skjermen en del fremover. Ja jeg er i USA, kom ut 21. Mars her, hadde haapet paa at det ville komme ut tidligere, men det gjorde det altsaa ikke. Lykke til med Oblivion folkens
BlasterFX Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Min også i følge ordreinformasjonen. Spørsmålet er om den ble tidlig i dag slik at den ligger i postkassa i morgen eller om den ble sendt i ettermiddag og da ligger i postkassa på fredag. For de kan jo ha sendt den tidlig i dag og gjort oppdatering i ordresystemet nå...
Fennris Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Stakk innom Lefdal i sandvika idag for å skjekke når de fikk inn Oblivion, de hadde problemer med leveransen så de får den ikke inn før den 28!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå