Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Toget fra Ås til Ski 1435 fremme 1440

Jeg kan tenke meg flere ting du HELT SIKKERT kommer til å oppleve.

- "Ledningen har falt ned mellom Son og Vestby, vi kommer tilbake med mer informasjon"

- "Det er feil på signalanlegget på Skøyen stasjon" (derfor er toget forsinket allerede på vei fra Spikkestad til Moss og kommer minst 30 min. senere allerede fra Moss til deg)

- "Mangler kontroll på dørene". Nei, det gjelder de røde togene. "Feil med togsettet" heter det på de nye.

- "Vi beklager at det er trangt på toget. Vi må kjøre med bakerste togsettet stengt på grunn av personalmangel"

- Og når du endelig står inne på toget og håper at snart er du på Ski stasjon, ja, da kommer gladmelding "Det er feil på et godstog foran oss inn mot Ski stasjon. Vi vet ikke når vi får signal for å kjøre videre" (dette så jeg i går morges - det var stående tog hele veien mellom Kolbotn og Ski)

(sorry for OT, men du begynte med "hvis Gud og NSB vil")

Ja, ja, jeg bestilte fra Gamezone, men jeg regner med at heller ikke jeg får den på fredag. Jeg er overlykkelig hvis den kommer til mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Toget fra Ås til Ski 1435 fremme 1440

Jeg kan tenke meg flere ting du HELT SIKKERT kommer til å oppleve.

- "Ledningen har falt ned mellom Son og Vestby, vi kommer tilbake med mer informasjon"

- "Det er feil på signalanlegget på Skøyen stasjon" (derfor er toget forsinket allerede på vei fra Spikkestad til Moss og kommer minst 30 min. senere allerede fra Moss til deg)

- "Mangler kontroll på dørene". Nei, det gjelder de røde togene. "Feil med togsettet" heter det på de nye.

- "Vi beklager at det er trangt på toget. Vi må kjøre med bakerste togsettet stengt på grunn av personalmangel"

- Og når du endelig står inne på toget og håper at snart er du på Ski stasjon, ja, da kommer gladmelding "Det er feil på et godstog foran oss inn mot Ski stasjon. Vi vet ikke når vi får signal for å kjøre videre" (dette så jeg i går morges - det var stående tog hele veien mellom Kolbotn og Ski)

(sorry for OT, men du begynte med "hvis Gud og NSB vil")

Ja, ja, jeg bestilte fra Gamezone, men jeg regner med at heller ikke jeg får den på fredag. Jeg er overlykkelig hvis den kommer til mandag.

5786814[/snapback]

HHAHAHAHA. :!:

"Hvis Gud og NSB vil". :p

Skrevet

Haha, det er ihverfall ikke verre enn her i Stavanger.. Det er faktisk nesten umulig å høre hva de sier på høytaleranlegget, hører bare mumling :p "Mmnumnllmm"

Skrevet

Jeg bestillte hos cdon.no for ei uke siden. Har spurt dem om det var nok eksemplarer til meg. Og det var det, så de som trodde cdon var tom for spesial utgaven av spillet på pc, hadde feil.

Jeg regner da med at jeg har den uansett på fredag 24. mars.

Forhåpentligvis før da.

Skrevet

Alle har snakka med noen på EBGames og Gamezone nå.

-Hei, har dere Oblivion?

-Vi har ikke lov til å selge det før på Fredag.

-Ehhh, det har release den 20. og kan selges når det ankommer butikken.

-Okey? Det vet vi lite om, men vi har iallefall ikke lov å selge det før Fredag.

-Okey, takk. Hadet.

Noen som vet om noen som selges det før Fredag? Plagsomt at de ikke kan gå inn på hjemmesiden å sjekke selv.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt det, men jeg må arbeide for det. :-) Jeg jobber i VG og anmelder også spill her, så jeg fikk det rett fra distributøren. Så nå skal jeg spille meg gal i sinnet, før jeg skriver en omtale av det senere denne uken - antakeligvis.

Jeg har ikke fått spilt det enda, jeg er fremdeles på jobb. :-)

Skrevet

Heh, du arbeider som spillanmelder men får ikke spille på jobben? Sheez, hva er "perksa" ved å arbeide som spillanmelder da?! Nei, gå og deng til Rune litt og tving han til å gi deg Xboxen så du kan spille litt! :)

Skrevet
Heh, du arbeider som spillanmelder men får ikke spille på jobben? Sheez, hva er "perksa" ved å arbeide som spillanmelder da?! Nei, gå og deng til Rune litt og tving han til å gi deg Xboxen så du kan spille litt! :)

5787129[/snapback]

Enig :!:

...og hvorfor sitter alltid jeg på det toget som må vente på møtende tog?

Skrevet

Bare et tips til folk som prøver å få tak i Oblivion: Prøv leketøysbutikker som toys'r'us og brio. De pleier alltid å legge ut spillet før lanseringstid. Personlig velger jeg å vente til fredag uansett. :w00t:

Skrevet

Å si digg å få dette bekreftet:

Vi har nok CE til å levere til release, du skal få din kopi til 24 mars.

Ha en riktig fin dag videre.

Sende mail til gamezone og hørte, det der var godt å høre.

Skrevet

Dette er statusen hos CDON:

"VARENE ER FREMDELES IKKE SENDT TIL TROSS FOR LOVET LEVERANSETID

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen."

Jaja, ikke stort å gjøre. Vurderer å kansellere. Orker ikke vente over helgen.

Skrevet
Dette er statusen hos CDON:

"VARENE ER FREMDELES IKKE SENDT TIL TROSS FOR LOVET LEVERANSETID

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen."

Jaja, ikke stort å gjøre. Vurderer å kansellere. Orker ikke vente over helgen.

5788640[/snapback]

Hvorfor ikke? Dette er tross alt ikke Statene. Du kan trygt dra til nærmeste byen, der du er så og si garantert et eksemplar :)

Selv bor jeg i Oslo, så det blir nok Oblivion på meg torsdag/fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...