Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kva er vanleg batteri-tid for denne telefonen? Er ikkje så veldig imponert sjølv då eg kun har brukt den til å snakke i (laaangt frå 7 timar!!) og sende meldingar og batteriet er tomt på 2 dagar...

7306969[/snapback]

 

Batteriet på min k800i holdt vel i 20 timer ca når jeg fikk den, var utrolig skuffende, var så vidt jeg ikke returnerte den. Men prøvde å skru av 3G og skjermstyrke til 50% , etter noen dager så ble alt bedre, nå lader jeg telefonen 1-2 ganger i uka.

Lenke til kommentar

Lurer på om noen har fått sånn at de ikke kommer inn på spill og programmer o.l? Etter jeg installerte den nyeste firmware`n får jeg en feilmelding: "Operasjon mislyktes" når jeg prøver å gå inn på en av de mappene. Dette er jo veldig frustrerende.... Noen som har hatt noe lignende?

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har fått sånn at de ikke kommer inn på spill og programmer o.l? Etter jeg installerte den nyeste firmware`n får jeg en feilmelding: "Operasjon mislyktes" når jeg prøver å gå inn på en av de mappene. Dette er jo veldig frustrerende.... Noen som har hatt noe lignende?

7416664[/snapback]

 

 

Yeah, jeg fikk den.. :/ Snarveitasten til browseren funker heller ikke. Måtte sende den inn, men det eneste de hadde gjort var å reinstallere firmware i tlfen så du kan vel gjøre et selv med DaVinci.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har fått sånn at de ikke kommer inn på spill og programmer o.l? Etter jeg installerte den nyeste firmware`n får jeg en feilmelding: "Operasjon mislyktes" når jeg prøver å gå inn på en av de mappene. Dette er jo veldig frustrerende.... Noen som har hatt noe lignende?

7416664[/snapback]

 

Akkurat det samme sjedde med min også.

I går virket alt, så i dag oppdaget jeg at både spill og programmer ikke lar seg åpne.

Flashing og oppdatering av firmware hjalp ikke. Det virker som om alle spill og programmer har forsvunnet.

Det går heller ikke å innstallere noe på nytt, får bare feilmelding.

Er det noen som har en løsning på dette ?

Kjører siste firmware.

 

:nei::thumbdown:

Lenke til kommentar

moshpit og hamkeng: Noe av det samme skjedde meg min, alt som var nødvendig var en softwareoppdatering.

 

Jeg skulle bare åpne et javaprogram helt vanlig, og plutselig kom det et kryss istedenfor nøkkel på alle programmet fra minnekortet. Den skulle uansett på service pga noe annet tull og når jeg fikk den tilbake var alt iorden. Mulig det hjelper å bare oppgradere software hjemme også?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har samme problem med at jeg får fram "operasjon mislyktes" når jeg prøver å gå inn på programmer og spill.

 

Dette har kommet etter jeg oppgraderte til nyeste firmware.

Jeg har prøvd å flashe telefonen om igjen. Jeg har prøvd å formatere minnekortet.

Jeg har prøvd å tilbakestille hele telefonen.

Men absolutt ingenting virker.

Jeg vil helst ikke levere telefonen inn på service.

Er det ingen som har noen løsninger på dette?

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette problemet med min K800 for en god stund siden, og løsningen var å betale noen kroner til Wotanserver og flashe den gjennom tjenesten deres. Da fungerte javaprogramvaren igjen!

 

Har du lastet ned spill via limewire elns?

7564463[/snapback]

 

Jeg hadde ikke lastet ned noe som helst via Limewire da jeg ikke bruker det programmet i det hele tatt. Alt jeg hadde installert på mobilen min av java-applikasjoner var Opera Mini, Gmail og MobilTTV. Ingen spill utenom de som var installert som standard fra Sony Ericsson.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

For å komme med noe helt annet...

 

Mobilen min (K800) ble utlada i dag, og den vil ikke lade... Uansett hva jeg gjør ? Det kommer av og til et rødt lys med IR delen... Enten lyser det en stund, eller så blinker noen ganger for å så forsvinne... Men jeg kan værken slå på telefonen eller lade den ?!?! Noen som vet ?!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...