Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Fjernkontrollen bruker jo Bluetooth, få eller ingen TV-er kan vel ta i mot Bluetooth-signaler?

 

Man kan faktisk bruke den infrarøde porten på PSP (med gammel les:1.5 firmware vel og merke) som fjernkontroll til TV og annet som har IR port, feks PSTwo..

 

Uansett, tipper jeg at K800i sitt operativsystem ikke er åpent nok for at programmerere kan bruke IR-porten til det de vil, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om noen butikker som selger K800i med NetCom ActiveTalk til en rimelig penge? Ser den har blitt dyrere enkelte steder de siste dagene :hmm:

 

Skuffende at de fortsatt sliter med joysticken, etter alle de problemene de har hatt er det snodig at de fortsetter med joystick på en såpass viktig telefon som K800i tross alt er, og ikke gjør som med K610 og lager piltaster.

6805436[/snapback]

 

Det med joysticken er veldig indivitduelt, jeg og mange jeg kjenner har hatt bl.a 3 x T610, T630, T300, 2 x K750i og ingen av oss har hatt noe som helst problem ift joysticken.

6805958[/snapback]

 

 

Jeg har jobbet for "gamle" Ericsson, brukt omtrent alt som er kommet av Ericsson/SE terminaler, men aldri hatt problem emd joysticken... eneste er at jeg IKKE likte løsninga på K610! :thumbdown:

6818821[/snapback]

 

Jeg har nå endret mitt standpunkt :) Kjøpte en K610 til min mor i forrigår, og piltastene er veldig uvante. Er mer fornøyd med de som sitter på W810, men ikke perfekte de heller. I tillegg fikk jeg tak i en K600 til pappa i dag, som jeg er spent på å prøve i morgen :)

 

Ser ut som det blir en K800 på meg nå, synes bare den er litt dyr.

Noen som vet om de 1500kr det koster å bryte ActiveTalk hos NetCom også gjelder operatørlås på telefonen? Sett den til svært gunstige priser et par steder med dette abbonementet :)

Endret av NoXify
Lenke til kommentar
Ser ut som det blir en K800 på meg nå, synes bare den er litt dyr.

Noen som vet om de 1500kr det koster å bryte ActiveTalk hos NetCom også gjelder operatørlås på telefonen? Sett den til svært gunstige priser et par steder med dette abbonementet :)

6823090[/snapback]

 

Ja, når du betaler 1500 kr skal mobilen bli operatørfri, men det kan dog hende du må levere den der du kjøte den slik at de "gjør den operatørfri".

Lenke til kommentar

Kjøpte meg k800i på fredag, er mektig imponert.

Telefonen er bedre en jeg trodde, eneste minuset er tastene, litt harde å skrive sms med.

 

Og noen som vet, blog funksjonen, går det ikke ann å sette den til en annen profil,eller går det bare opp mot profilen telefonen oppretter?

 

+ et annet minus, litt lite med programmer som faktisk er brukbare til noe til den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...