Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er nyeste firmware til denne?

 

Får ikke til å oppdatere via FOTA.

7579855[/snapback]

 

Nyeste firmware til Sony Ericsson K800i er R1GB001 som ble sluppet hos service-sentre i midten av desember, men som enda ikke kan lastes ned gjennom SEUS eller FOTA.

 

Jeg oppgraderte min telefon til denne firmwaren gjennom Wotanserver igår (koster ca 60 norske kroner) og foreløpig virker mobilen litt kjappere men ellers har jeg ikke merket store endringer. Har opplevd litt tilfeldige restarter iblant så håper dette er ordnet.

Lenke til kommentar
Ser at CDon selger k800i i fargen Bronze. Er det noen som har skaffet seg denne og kan legge inn bilde av den? Eller som kan beskrive fargen? På bildet ser den brun ut, men om den er bronzefarget er den vel mer gyllen, mot gult eller rødt?

7620797[/snapback]

 

En kamerat av meg har den i fargen CDon kaller "bronze", men som Sony Ericsson kaller "allure brown". Den er etter mitt skjønn mer nær brun enn bronse som farge.

Lenke til kommentar
Jeg har R1ED001 jeg. Er den gammel ?

7621383[/snapback]

 

Det er den nyeste firmwaren som er tilgjengelig gjennom SEUS (Sony Ericsson sin oppdateringstjeneste) og FOTA (nedlastning av firmware direkte til mobilen via GPRS/3G). Skal du ha den absolutt nyeste firmwaren R1GB001 (ble sluppet i midten av desember 2006) må du foreløpig besøke et av Sony Ericsson sine service-verksteder, eller betale ca 60 kroner for å oppdatere mobilen gjennom Wotanserver.com sin programvare.

 

Med litt tålmodighet så blir nok den sluppet gjennom SEUS og FOTA så du kan oppgradere til den gratis hjemme.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg trenger litt hjelp! Jeg prøver å overføre bilder og musikk fra pcen til k800i via usb-kabel,men får en feilmelding hver gang. jeg klarer å overføre andre veien,altså fra mobil til pc,men ikke omvendt. Hva gjør jeg feil? jeg har innstallert programvaren som fulgte med mobilen,men det funker likevel ikke.

Lenke til kommentar
Ikke la dere lure av 3,2mp "cybershot" eller hva det måtte være, bildene blir ikke noe extreme bra, kanskje det kunne være dårlig fotograf eller dårlig printer, men hoof... bildet som ble tatt ble jeg skuffet over. Likte heller K750 sin da den kom ut.

5767550[/snapback]

 

Ja. Helt enig. Ikke la dere lure. Jeg har k800 og etter å ha overført bildene med 3.2 mp til dataen, så kan jeg ikke akkurat skryte over kvaliteten på bildene. Skarphet og konstrast er noe som mangler.

Men for all del. Kameraet på k800 er en av de beste på markedet.

 

Men nå er jeg litt av den mer kresne typen, jeg har et speilreflekskamera på 10 mp, så det kan jo ikke akkurat sammenliknes.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg trenger litt hjelp! Jeg prøver å overføre bilder og musikk fra pcen til k800i via usb-kabel,men får en feilmelding hver gang. jeg klarer å overføre andre veien,altså fra mobil til pc,men ikke omvendt. Hva gjør jeg feil? jeg har innstallert programvaren som fulgte med mobilen,men det funker likevel ikke.

7637174[/snapback]

 

 

haha, ja, akkurat det samme skjedde meg. Det jeg gjorde for å rette feilen var å laste ned programmvaren fra www.sonyericsson.com/support

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva anbefaler dere, k800i eller w850?

+/- med dem begge..

 

Skal bruket både til musikk og ta bilder, men har en ipod fra før, og har en dig.kamera fra før. Hvem har best funksjoner? Best holdbarhet, hva med styrkontrollen på k800i/w850 osv?

 

Er kamera på w'en veldig dårlig?

Er mp3-spilleren på k800i dårlig?

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Er det mange her som har en perfekt fungerende joystick, og har hatt mobilen en god stund? (Ja jeg snakker om k800i)

 

Min joystick reagerer meeeget dårlig til venstre, og det er like før jeg sender den inn på rep, hvis jeg ikke får mekket den selv.

7615645[/snapback]

 

Jeg har også problemer med vestre på joystick er treg. men jeg har bare hatt mobilen siden 19 nov 2006. Veldig irritrende at det er så treg.

Lenke til kommentar

Har hatt min k800 siden slutten av juli 06, og har vært strålende fornøyd med den hittil (har til og med ikke hatt joystick-trøbbel).

 

I går skjedde det derimot noe merkelig. Plutselig kan jeg ikke sende/motta meldinger, eller ringe ut/motta samtaler. Prøvde å tilbakestille mobilen, uten at dette hjalp.

 

Høres dette ut som et problem med selve mobilen, eller bare noe midlertidig surr med operatøren (som er Tele2)?

Lenke til kommentar
Har hatt min k800 siden slutten av juli 06, og har vært strålende fornøyd med den hittil (har til og med ikke hatt joystick-trøbbel).

 

I går skjedde det derimot noe merkelig. Plutselig kan jeg ikke sende/motta meldinger, eller ringe ut/motta samtaler. Prøvde å tilbakestille mobilen, uten at dette hjalp.

 

Høres dette ut som et problem med selve mobilen, eller bare noe midlertidig surr med operatøren (som er Tele2)?

7712288[/snapback]

 

Prøvd å deaktivere 3G for å se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Har hatt min k800 siden slutten av juli 06, og har vært strålende fornøyd med den hittil (har til og med ikke hatt joystick-trøbbel).

 

I går skjedde det derimot noe merkelig. Plutselig kan jeg ikke sende/motta meldinger, eller ringe ut/motta samtaler. Prøvde å tilbakestille mobilen, uten at dette hjalp.

 

Høres dette ut som et problem med selve mobilen, eller bare noe midlertidig surr med operatøren (som er Tele2)?

7712288[/snapback]

 

Ifølge Tele2 sine driftsmeldinger hadde en såkalt "stor feil" 12. januar; " Det er for tiden problemer med å ringe og motta samtaler i 3G nettet. Problemer med samband hos underleverandør. Gjelder sør-øst Norge. ".

 

Kanskje det var der problemet ditt lå!?

Lenke til kommentar

Hei !

Jeg har hatt min K800i siden august...

Den har fungert utmerket helt til den siste uka..

 

Java fungerer ikke lenger... Når jeg skal åpne "Programmer" og "Spill" på den kommer det en feilmelding: "Operasjonen mislyktes" ...

 

Og jeg som er avhengig av tetris og msn på mobilen blir jo helt fra meg :!:

 

Så jeg lurer på om noen har en løsning til meg? :D

Takker på forhånd.... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...