VTW Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Finnes det et program der jeg kan tegne en musepeker, og velge hvor "trykke-punktet" skal være? Har brukt Pro Motion kunne lage mus som var animerte. Men der var alltid peke-punktet oppe i venstre hjørne. Noen ideer?
InsertNumLock Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Sjekk om dette fungerer http://www.cyberbears.org/links/stanfurd/DOCS/make_ani.html
VTW Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Må innrømme at jeg ikke skjønte noe at det programmet! Hvordan får jeg gjennomsiktig bakgrunn?
InsertNumLock Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Må innrømme at jeg ikke skjønte noe at det programmet! Hvordan får jeg gjennomsiktig bakgrunn? 5768499[/snapback] Gikk jo fint det programmet. Har laget meg flere pekere jeg nå.. Start opp Aniedit.exe Så trykker du på Edit-> New Frame, Trykk ok på 16-color Tegn inni den ruta. og når du er ferdig så lukker du med å trykke på X. Vist du får beskjed om å lagre så trykker du ja. Under frames, skal det nå ligge et bilde av museknappen du laget.. Trykk på File og save as, finn på et navn og lagre fila i C:\WINDOWS\Cursors For å bruke pekeren går du til kontrollpanel->Mouse/mus->pekere/pointers og så blar du frem fila du laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå