Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker, takker. :)

 

Ehm ... fikk denne feilmeldingen: Det finnes èn eller flere søknader i vårt register knyttet til ditt personnummer.

 

Har jeg da sendt søknaden? Kan hende, i såfall er det veldig fint for min del.

9403601[/snapback]

 

Det er bare for søking første gang man kan bruke internett. Skal du da søke om utvidelse, må du levere i papirformat.

 

Med andre ord, hvis du sendte inn søknad før på et annet sertifikat, må du sende på papirform.

Lenke til kommentar
Takker, takker. :)

 

Ehm ... fikk denne feilmeldingen: Det finnes èn eller flere søknader i vårt register knyttet til ditt personnummer.

 

Har jeg da sendt søknaden? Kan hende, i såfall er det veldig fint for min del.

9403601[/snapback]

 

Det er bare for søking første gang man kan bruke internett. Skal du da søke om utvidelse, må du levere i papirformat.

 

Med andre ord, hvis du sendte inn søknad før på et annet sertifikat, må du sende på papirform.

9404168[/snapback]

Aha, sansynligvis dette det er da. Æsj.

Lenke til kommentar

Greide teoriprøven igår, hadde 3 feil :)

første gang hadde jeg 10 feil, har ikke øvd så mye siden sist, så oppgave sett har nok så absolut noe å si, en kamerat som ikke hadde øvd greide den med bare 1 feil på første forsøk :p

 

Irriterende at jeg ikke fikk dette oppgave settet første gang, pga helvettes ventetid i Hønefoss får jeg ikke oppkjøring på dagen, selv om det er nesten 2 mnd til jeg fyller :( dvs, i Hønefoss er det over 2 mnd ventetid nå

Lenke til kommentar

Tok teoriprøva idag og fikk 9 feil. Spørsmålene var HELT annerledes enn de som jeg har tatt på teoritentamen.no og div andre.

Bare 2-3 spørsmål som var gjenkjennbare.

Men jeg føler jeg ganske sikkert skal stå neste gang jeg tar den.

 

PS: Må spørre om en ting til slutt.

Er det _ulovlig_ å bruke lydsignalet for mye? Er det noe lov som sier det?

Endret av wurrzagh
Lenke til kommentar
Du kan vell bli bøtelagt for å bruke lydsignalet unødvendig, vist jeg ikke husker feil.

 

 

Skal snart inn å ta teorien. På testene på nettet har jeg aldri feil på vikeplikt osv, men av og til blir det jo helt latterlig formulert. Er ikke rart mange stryker.

9440333[/snapback]

 

Nå er jo strengt talt mange av oppgavene man møter på internett helt bak mål. Syntes teorienprøven var helt grei mtp. spørsmålene. Ikke noe problem angående formuleringer. I mine øyner var teoriprøven mye enklere enn mange av de testene man finner på internett, ble positivt overrasket. Hadde ikke forventet å stå så enkelt for å si det slik. Teoritentamen.no er vel den mest "lignende" prøven, synes den hadde mange oppgaver som ikke sto forklart i boken en gang. Alt i alt så synes jeg teoriprøven var enklere enn den prøven man fikk på teoritentamen.no

 

Lykke til med prøven, om du har lest skikkelig, så vil du nok stå med god margin ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...