Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Litt offtopic kanskje, men... Jeg blir 17 i Mai, og skal ta TG i Juni. Selv om jeg ikke skal ta teorien før om en god stund, føler jeg at jeg har lært mye av å lese denne tråden.. JA, jeg har faktisk lest gjennom hele tråden. Hehe. ;) Uansett.. Gratulerer Kaggen. ;) Og alle andre selvfølgelig! :mrgreen::grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei, har dere tatt teorikurset?

 

Isåfall, var det verdt tiden og pengene?

 

Har nettopp vært igjennom teorikurset. Og ja, jeg mener det er verdt tiden og pengene. Men nå hadde jo jeg vært igjennom hele boka før kurset (på grunn av at det tok nesten 4 måneder før det var nok folk til å starte et teorikurs). Så da det enedelig var klart for kurs, hadde jeg vært igjennom teorien ganske grundig. Men allikevel tok jeg kurset, og jeg må jo si at det var nyttig. Man får skilt ut det som er mer viktig, og på den måten fikk jeg "knagger" å henge teorien på og nå husker jeg omtrent alt fra teorien. Men de som ikke har vært igjennom teorien har nok mer å hente på kurset enn det jeg hadde.

 

Og det går jo bare over 4 kvelder, så det er fort gjort. Er du engasjert og lærevillig så går den tiden fort. Så hvis du synes teorien er litt tung og vanskelig å få oversikt over, så anbefaler jeg teorikurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...