Gå til innhold

[løst]Hva med en Spoiler knapp?


Anbefalte innlegg

Ingen reaksjon her heller. (Med Firefox 1.5.0.2)

Skjul-funksjonen fungerer fint når jeg skriver den inn manuellt og når jeg leser andres innlegg med skjul.

 

Ueland: Inlegget ditt har en litt uvanlig skjul. Den vanlige ramma rundt det som er skjult er ikke der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være veldig pirkete, så kan KODE-knappen forbedres.

 

Nåværende kode:

<input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" />

 

Forbedret kode:

<input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" onmouseover="hstat('kode')" />

Lenke til kommentar

Skjul-tag'en

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jepp, med Opera 8.02 fungerer det.*

 

Spoiler:

 

Spoilertekst

 

 

En ting til jeg la merke til med det samme jeg bytter mellom Firefox og Opera: I Firefox kan jeg markere en setning og trykke f.eks quote-knappen så får jeg quote-tag forran og bak den markerte setninga. I Opera skjer ikke dette. Her kommer det en quote-tag, og den kommer den helt i slutten av innlegget selv om setningen jeg markerte ikke er på slutten.

Lenke til kommentar

En ting til jeg la merke til med det samme jeg bytter mellom Firefox og Opera: I Firefox kan jeg markere en setning og trykke f.eks quote-knappen så får jeg quote-tag forran og bak den markerte setninga. I Opera skjer ikke dette. Her kommer det en quote-tag, og den kommer den helt i slutten av innlegget selv om setningen jeg markerte ikke er på slutten.

6023485[/snapback]

I know :no:

Lenke til kommentar
Når det gjelder rammen har jeg fjernet den på skjul tekst saken da det ble poengtert av noen at den tok mye oppmerksomhet med den tykke store rammen.

6023614[/snapback]

Det var egentlig genialt å fjerne ramma. Det burde vært gjort med spoiler-tag'en også.

Lenke til kommentar
[sKJUL_=Jeg VAR evig optimist!]Dette er en skjult tekst[./SKJUL]Det går jo enda ikke å skrive = i verken skjul eller spoiler, håpet at det kunne komme på plass :hm:

6023650[/snapback]

 

Akkurat det har jeg også savnet. :)

 

 

 

 

-

Jeg kan jo ikke være dårligere enn de andre. Må jo teste. :wee:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjul-knappen fungerer ikke her heller. Må skrive manuelt. (IE-bruker)
Lenke til kommentar
For å være veldig pirkete, så kan KODE-knappen forbedres.

 

Nåværende kode:

<input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" />

 

Forbedret kode:

<input type="button" accesskey="p" value=" KODE " onclick="simpletag('CODE')" class="codebuttons" name="KODE" onmouseover="hstat('kode')" />

6023446[/snapback]

Jeg skjønner ikke... Hva er forbedringen godt for og hva gjør den?

http://www.orresnei.com/forum/index.php?showtopic=441

 

Skjer jo ingenting når jeg trykker på code...

 

Men det der er jo bare en trial -versjon så kan jo hende at jeg mangler noe i forhold til dette forumet som gjør at det ikke fungerer. :hm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...