Gå til innhold

TES: Uofisielle/ofisielle Oblivion benchmarks.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fyr på mIRC, som er spilltester, som har en jævelsk bra maskin sa at det var som å spille i en film! Det var så utrolig bra grafikk, men, så hadde han da system til å kjøre det også da

Endret av kt600
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fyr på mIRC, som er spilltester, som har en jævelsk bra maskin sa at det var som å spille i en film! Det var så utrolig bra grafikk, men, så hadde han da system til å kjøre det også da

5784175[/snapback]

Da snakker vi 2gb ram, x2 4400, Gf7900gtx/x1900xt her?

Skrevet

Nei, man får vente å se til jeg får spillet, sjekke hvor glatt det går. Gidder ikke ta den testen. Håper at mitt annlegg kan ivertfall kjøre det, slik at jeg får en passende opplevelse! :)

Skrevet

Ser du har fått deg ny maskin vare Fluesopp ;) Ikke dårlig, gleder meg som en unge her å. Håper virkelig maksinen min kan kjøre det med smooth grafikk som får meg til og stønne av glede. Ikke på den måten dere tenker nå da hehe

Skrevet

Vel alle som har Radeon X1x00 kort kan jo se fram til å kjøre både HDR og AA, noe GeForce 7x00 serien desverre ikke støtter...

Selv gleder jeg meg til å se hva mitt gode gamle Radeon 9700 kort sier til dette spillet :!:

Skrevet
Vel alle som har Radeon X1x00 kort kan jo se fram til å kjøre både HDR og AA, noe GeForce 7x00 serien desverre ikke støtter...

Selv gleder jeg meg til å se hva mitt gode gamle Radeon 9700 kort sier til dette spillet :!:

5786347[/snapback]

nei det kan vi ikke, det kom frem at Bethesda, ikke hadde lagt til dette,

Skrevet
Jeg ville se hva de lå på med 1280x1024 oppløsning, jeg får ikke spilt med 1600x1200 Men jeg fikk vite at jeg får spilt med det meste på maks ihvertfall og det er jo litt kult :dribble:

5788751[/snapback]

du trodde noe annet, med ditt opsett? ^^

Skrevet
Man vet aldri, jeg blir glad hver gang jeg prøver et spill og det går bra :)

Jeg gikk fra x1800 til det jeg har nå...merka faktisk en god del i spill med det kortet jeg fikk.

5788840[/snapback]

Lurer på hvordan x1800xt blir i oblivion

Skrevet
Man vet aldri, jeg blir glad hver gang jeg prøver et spill og det går bra :)

Jeg gikk fra x1800 til det jeg har nå...merka faktisk en god del i spill med det kortet jeg fikk.

5788840[/snapback]

Lurer på hvordan x1800xt blir i oblivion

5788868[/snapback]

Funker sikkert meget bra, alt fra (nvidia)7800/(ati)1800 og oppover vil nok greie å kjøre med det meste på fult så lenge resten av maskinvare man har henger med.

Har heller ingen tvil om at kortene under vil holde ganske godt med, tror egentlig Bethesda har gjort en ganske god jobb med å få spillet til å "flyte" godt på de fleste kort/maskinvarer. Seff spørs det på instillingene man bruker da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...