Gå til innhold

TES: Anmeldelser av Oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
når det eneste minuset som står er

"at døgnet ikke har flere timer" så vet man at det bil en god karakter

5753266[/snapback]

Indeed. :yes:

Men den artikkelen har overhodet ikke samme dybde som PC Gamer. De fant faktisk noe negativt.

Skrevet

Det er så urettferdig at de skal få prøve det før oss, bare for å kunne skrive omtaler som gjør oss enda mer lystne og utolmodige etter spillet :p

Gleder meg mer og mer, og dagene bare flyr avsted :D

Skrevet

Emnefeltet i denne tråden er endret fra "Oblivion review av Gamereactor.dk" til "Anmeldelser av Oblivion", slik at alle (lovlige) scans og linker kan samles ett sted.

Men vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en chattetråd, eller samletråd om Oblivion som spill. All unødvendig småprat er fjernet, og meningsløse innlegg etter dette innlegget kan føre til advarselsøkning.

Skrevet
Bare gode omtaler så langt..  Gleder meg å se hva gamer.no erfarer :)

5757683[/snapback]

Gjør ikke jeg... De vil bare gni det i trynene våres som alle andre, men på en anne side vil jeg ha mer å lese om spillet...

Skrevet

5757683[/snapback]

Gjør ikke jeg... De vil bare gni det i trynene våres som alle andre, men på en anne side vil jeg ha mer å lese om spillet...

5757727[/snapback]

Gamer.no gjengen sitter vel og spiller på presse-eksemplarene sine nå antar jeg..

Skrevet

5757683[/snapback]

5757727[/snapback]

Gamer.no gjengen sitter vel og spiller på presse-eksemplarene sine nå antar jeg..

5757733[/snapback]

De heldige ******** Åååå :p

Skrevet (endret)
Jeg lurer på hva de legger i ordet revolusjon. Dette blir jo den beste AI'en til dags dato, revolusjonerende eller ei.

Jeg tar det dere har sett den nye videoen?

5758517[/snapback]

Nydelig video :)

Helt ekstremt , gleder meg :yes:

Endret av gamerman
Skrevet
Radiant AI var ingen revolusjon nei. Tenkte meg det. Men dette ser ut som et av mine spillhøydepunkter så langt i livet.

5758015[/snapback]

Så meget bra ut :D

Skrevet

Det virker for meg som at den norske GameReactor-anmeldelsen er en direkte oversetning av den svenske anmeldelsen. Da kan man jo like så godt bare lese den på nettet. (hvis man kan lese og forstå svensk, selvfølgelig) :)

PS: Linken Gamerman postet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...