Gå til innhold

Rerolle.. Utbrent? Funker med reroll?


Anbefalte innlegg

Vel i det siste har jeg blitt ekstremt utbrent av mine chars på Al'Akir så jeg tenkte jeg skulle rerolle alliance siden jeg har aldri vært over 40 der :)

 

Noen som vet om en bra server for alliance? Ser egentlig etter et lite norskt casual guild pga raiding 7/7 ikke funker lengre :/

 

Men uansett, noen andre som føler seg utbrent av endgame raiding og alt det drittet ?

 

Dessuten lurer jeg på om det funker å rerolle for å få tilbake wow lysten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er vel at de fleste folka jeg kjenner der er også opptatte i instances eller sluttet med wow eller rerollet oxo.. Har prøvd å BGe, har lvlet en shaman til 60, det funker bare ikke :/ Noen som har tips til servere eller en server med no norskt casual guild?

Lenke til kommentar

Tja, du kunne vel kanskjr prøvd ett nytt spill? Enten trenger du en lang pause fra wow, eller prøve et nytt spill, jeg synest det nye dungeons and dragons ser kult ut! Synrst virklig vi snart burde få en sammenligning av en som har spillt wow til level 60, og som har spillt DåD spillet og hva han synest.

Lenke til kommentar

Jeg må ta lange pauser annenhver uke for å ikke spy hver gang jeg logger inn :p

 

Kompisene mine er alle lvl 60 og raider MC og ZG med guildene sine..mens jeg suller rundt med 48 Mage alene og quester. Begynner å bli fryyyktelig kjedelig.

99% av kamper foregår slik.."3, 3, 3, 4, 2, 2, 1"

 

Evt. "3, 3, 6 (gå noen steg bak), 5, 4, 2, 2"

 

Sounds like fun?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...