Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lillestrøm  17

Brann 15

Odd Grenland  13

Stabæk 11

Molde 10

Rosenborg  9

Ham-Kam  8

Lyn  8

Sandefjord  8

Viking  6

Start  6

Fredrikstad 6

Vålerenga  5

Tromsø  4

 

 

To ting som er uthevet som får meg til å glise :D

 

Oppe i ryggen på LSK. De blir tøffe og ta og har dommeravgjørelser på sin side, men det gjelder å bite seg fast.

Lenke til kommentar

Vålerenga  5

 

 

To ting som er uthevet som får meg til å glise :D

 

Oppe i ryggen på LSK. De blir tøffe og ta og har dommeravgjørelser på sin side, men det gjelder å bite seg fast.

6096948[/snapback]

 

 

Rykker ned, rykker ned, rykker neeeeeeeed..

 

Jeg tror faktisk ikke at LSK vil greie det. Tror det blir for mye press på dem, selv om de er rutinerte!

Lenke til kommentar

Hvem skal utforde de, mener du?

 

Brann: Tviler på at de holder helt inn, selv om de har et meget bra lag, spesielt angrepet.

Odd, Stabæk og Molde: For dårlige, rett og slett.

RBK: Det de viser for tiden er langt fra imponerende, ligger allerede 8 poeng bak.

 

Rekla: Med mindre alle de overnevnte lagene kollapser, er de altfor langt bak.

Lenke til kommentar

Brann hadde vært foran den dag idag om ikke LSK hadde alle dommeravgjørelsene på sin side. Men slik jevner seg nok ut.

 

Brann har ikke vist sitt beste, noe som er helt klart. Sæternes og Miller begynte på benken idag, så bredden er vel ikke så svak som mange frykter.

 

Det som folk utsatte på Brann før sesongen var keeperen, noe som har slått feil da han er blant eliteseriens beste spillere ifølge børsene. Oppdal har begynt veldig bra.

 

Og så er det forsvaret. Men også det har gjort det veldig bra, bare Odd har sluppet inn færre mål.

 

Jeg tror Brann fint kan hamle opp med LSK, om Andresen holder seg skadefri. De har Norges beste angrep og en av Norges fremste spillere (Andersen). Men jeg tror ikke det holder helt inn. RBK kommer nok stormendes og VIF vil nok muligens også få opp dampen.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...