Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

jeg stod også med kjernen;) ble bra stemning etterhvert.. synd med rbks dårlige forsvarsspill i begynnelsen av kampen.. jeg og vennegjengen heiet fram espen johnsen etter 3-1.. og yssouf da.. :D

 

5898041[/snapback]

 

Espen Johnsen spilte aldri han :p

5898656[/snapback]

 

nei.. vi ropte for å få han inn, ikke sant:P canadieren viste seg ikke så bra som han bør være etter min mening, selv om han stod bak et forsvar som var sugent for dagen (særlig BTK (edit:) og riseth)

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg stod også med kjernen;) ble bra stemning etterhvert.. synd med rbks dårlige forsvarsspill i begynnelsen av kampen.. jeg og vennegjengen heiet fram espen johnsen etter 3-1.. og yssouf da.. :D

 

5898041[/snapback]

 

Espen Johnsen spilte aldri han :p

5898656[/snapback]

 

nei.. vi ropte for å få han inn, ikke sant:P canadieren viste seg ikke så bra som han bør være etter min mening, selv om han stod bak et forsvar som var sugent for dagen (særlig BTK (edit:) og riseth)

5898820[/snapback]

 

Han er i alle fall bedre en Johnsen. Jeg er lei av alle de rare tabbene han tar... Dessuten hadde i alle fall Espen Johnsen spilt dårlig i går fordi han er skada :p

Lenke til kommentar

joa.. greit nok.. men tabbene til johnsen er ikke sååå hyppige da.. :p

og hirschfelt var ikke bedre enn johnsen på utspill i pressete situasjoner.. dårligere på utspill generelt.. og da har han bare feltarbeid igjen hvor han kan være bedre enn johnsen for johnsen er blodig god på strek..

 

får vel vente litt å se før den endelige dommen kommer;) (i begge retnigner)

Lenke til kommentar
joa.. greit nok.. men tabbene til johnsen er ikke sååå hyppige da.. :p

og hirschfelt var ikke bedre enn johnsen på utspill i pressete situasjoner.. dårligere på utspill generelt.. og da har han bare feltarbeid igjen hvor han kan være bedre enn johnsen for johnsen er blodig god på strek..

 

får vel vente litt å se før den endelige dommen kommer;) (i begge retnigner)

5899127[/snapback]

 

Hirschfelt er i alle fall bedre en espen johnsen!! Han traff i alle fall ballen sånn at den at den gikk høyt og over de nærmeste motstanderene. Og jeg vil ikke skylde på Hirschfelt på de målene. Det var mere en totalglipp i markeringene...

 

EDIT: Johnsen er ikke like god på strek som han var for et par år siden..

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Andre som fekk med seg intervjuet med Espen Johnsen etter at han vart vraka som førstekeeper? "Ehmm...no comment, ingen kommentar", han sto der med ein tannpirkar i kjeften og såg nesten mentalt forstyrra ut :p

 

Dårlig av Brann med uavgjort, få straffane i mål for pokker.

Lenke til kommentar
Andre som syntes fotballekstra sugde rævv igår?

5900838[/snapback]

:yes: :yes:

 

I reklamepausen etter første omgang reklamerte TV2 for sesongkort 3 ganger, dei har reklamert så mykje for denne "revolusjonen" at eg blir gal. Det værste er jo at det til no slettes ikkje er noko revolusjon, tvert imot, syntes opplegget dei hadde i fjor var betre, det kunne i det minste sjåast i normalt 16:9-format.

Lenke til kommentar
Andre som syntes fotballekstra sugde rævv igår?

5900838[/snapback]

:yes: :yes:

 

I reklamepausen etter første omgang reklamerte TV2 for sesongkort 3 ganger, dei har reklamert så mykje for denne "revolusjonen" at eg blir gal. Det værste er jo at det til no slettes ikkje er noko revolusjon, tvert imot, syntes opplegget dei hadde i fjor var betre, det kunne i det minste sjåast i normalt 16:9-format.

5900873[/snapback]

mm utrolig dårlig. Alle hadde forskjellige dialekter opg snakka i munnen på hverandre, vi får jo ikke høre/se første omgang!!(noe som er tragisk)

+ at de ikke får lov og vise noe før hovedkampen er ferdigspilt. Hva er det for noe a? Nei, utrolig skuffa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg håper lyn tar gullet seff..og at vif og rbk havner langt nede..men det er mitt håp..lyn vant hvertfall over vif på mandagen:D...det var digg...tror rbk vil komme noen plasser opp, men ikke gull..vålerenga vil heller ikke ta gull i år tror og håper jeg...tror brann og lsk vil gjøre det bra i år..men håper lyn gjør det best..bare synd ali er borte :cry: men den nye keepern var flink mot vif...

post-92275-1145442590_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Molde - Lyn (0-1): Ingen stor overraskelse. Lyn er i knallform, og kommer til å gjøre det meget bra denne sesongen. Molde savner nok Berg Hestad i front.

 

Sandefjord - Tromsø (1-0): Sandefjord har i mine øyne overrasket i starten av sesongen. Tromsø sliter, og det var ingen bombe at Sandefjord vant i dag.

 

Lillestrøm - Viking (3-1): Lillestrøm er tippet fram som den sterkeste utfordreren til Rosenborg i år. At Viking har skal ha potensiale til å være med helt i toppen tviler jeg sterkt på. Som forventet i dag.

 

Stabæk - Odd (1-1): To lag jeg tipper vil kjempe om å overleve i årets Eliteserie. Ingen bombe med uavgjort.

 

Ham-Kam - Fredrikstad (3-1): Så kampen på storskjerm. At det sto 2-1 til pause var egentlig helt greit. Ham-Kam fikk en billig straffe, og scora. Fikk deretter et annulert mål som muligens ikke skulle ha vært det, men det var egentlig greit pga den billige straffa de fikk. At FFK reduserte på straffe, og deretter fikk et mål imot seg igjen, var også helt greit. Makan til dårlig spill av FFK har jeg ikke sett siden de rykka opp i Eliteserien. Kunne lett ha tapt mer, også :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...