Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror faktisk LSK blir sin egen største utfordrer. Andersson, Mifsud og etter all sannsylighet Koren forsvinner i sommer. Hvis man ikke klarer å kjøre inn erstatterne raskt nok kan det bli tungt for dem utover høsten.

 

Er litt enig i det du sier her. Men i mine øyne er Koren den som blir vanskelig å erstatte. Synd å miste Mifsud også, men Myklbust har jo vist mye bra, spesielt i RL, så jeg trur ikke vi merker så mye om han drar. Andersson synes jeg ikke har vært like god i år som i fjor, og defensivt er han treig. Kanskje PSA kan være et bra valg på høyrebacken? Men vi mister jo en bra innleggsfot framover på banen da.

 

Men en Koren i form, er tippeligaens desidert beste midtbanespiller, og han blir det vanskelig å erstatte. Men jeg både håper og tror at LSK beholder han ut sesongen, og heller slipper'n gratis da. Men det kan jo også hende at Mr. Fjørtoft klarer å overtale han til en ny kontrakt også da......er jo en skikkelig luring, han derre Fjørtoft :)

 

Men om Koren skulle forsvinne, så har vi jo Wehrman, som helt klart er på vei tilbake etter skade. Så på et innslag for noen dager siden, at han omtrent var villig til å drepe for en plass på laget nå, så han er sugen på å spille. Og en spillesugen Wehrman er bra og ha på midten. Og dessuten, så har jo Fjørtoft og Rösler vist at de har funnet gode, og billige fotballspillere, så jeg er egentlig ikke så bekymra for resten av sesongen.

 

Men akkurat nå er det ihvertfall bare kos å lese tabellen....Fugla på topp, og søpla på bunn :D

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Tror Brann har en seriøs sjanse i år! De har for første gang ikke tap på de første 7 kampene, de har sluppet inn veldig få mål, og de scorer masse. Laget er bedre enn på lenge (Andresen, Miller, Winters++), og keeperen har begynt sesongen helt sinnsykt bra. Brann er vel ikke de som er kjent for å spille jevnt over hele sesongen, men denne starten er såpass bra at eg har troen i år :D

Lenke til kommentar

lyn-rbk

jeg satt selv i (den nøytrale) coca-cola svingen.. heier på rosenborg men dro med en lyn-supporter..

eneste gangen jeg hørte bastionen i det hele tatt var når de klappet og pep:P resten av kampen satt de stille eller ble overdøvet av kjernen som satt dobbelt så langt unna..

jeg fniser litt av at lyn har færre tilskuere enn rosenborg på hjemmebane..

 

rosenborg spilte dårlig men klarte seieren med et fantastisk mål.. henning berg viser seg nok en gang som den usympatiske dritten han er, og producerene på ullevaal bør bli kraftig bøtelagt for brudd på regelen om å vise reprise av omdiskuterte situasjoner på storskjerm mens kampen fredeles er i gang. synes det så ut som hands på storskjerm og det synes lyn-spillerene også og de kastet seg over dommeren etter full tid.. utrolig dårlig.. forventer suspensjon/bøter fra nff til både spillere og teknikere.

Lenke til kommentar

Henning Berg, Kjetil Rekdal, Uwe Rösler og Tom Nordli er den nye generasjonen trenere som fokuserer mer på drittslenging og fjas enn fotball. Søplehuer hele gjengen. Per Mathias derimot, en skikkelig likandes kar som bestandig har gode kommentarer etter kampene. Det eneste negative med Per er at han er i overkant positiv, noen ganger er det greit å innrømme at man spiller dårlig fotball.

 

Vi fikk forresten bevist en gang for alle at Solli og Riseth bør pakke sekkene sine og forlate Lerkendal.

 

Frode Johnsen: Årets mål allerede i mai?

Lenke til kommentar
Henning Berg, Kjetil Rekdal, Uwe Rösler og Tom Nordli er den nye generasjonen trenere som fokuserer mer på drittslenging og fjas enn fotball. Søplehuer hele gjengen. Per Mathias derimot, en skikkelig likandes kar som bestandig har gode kommentarer etter kampene. Det eneste negative med Per er at han er i overkant positiv, noen ganger er det greit å innrømme at man spiller dårlig fotball.

 

Vi fikk forresten bevist en gang for alle at Solli og Riseth bør pakke sekkene sine og forlate Lerkendal.

 

Frode Johnsen: Årets mål allerede i mai?

6151672[/snapback]

 

enig unntatt i det med trenerene du mente unntatt nordli. han er innimellom en artig fyr.. de andre er en gjeng med rasshøl.. jeg synes nff bør ta mer tak i ubegrunnet dommerhets..

Lenke til kommentar
lyn-rbk

jeg satt selv i (den nøytrale) coca-cola svingen.. heier på rosenborg men dro med en lyn-supporter..

eneste gangen jeg hørte bastionen i det hele tatt var når de klappet og pep:P resten av kampen satt de stille eller ble overdøvet av kjernen som satt dobbelt så langt unna..

jeg fniser litt av at lyn har færre tilskuere enn rosenborg på hjemmebane..

 

rosenborg spilte dårlig men klarte seieren med et fantastisk mål.. henning berg viser seg nok en gang som den usympatiske dritten han er, og producerene på ullevaal bør bli kraftig bøtelagt for brudd på regelen om å vise reprise av omdiskuterte situasjoner på storskjerm mens kampen fredeles er i gang. synes det så ut som hands på storskjerm og det synes lyn-spillerene også og de kastet seg over dommeren etter full tid.. utrolig dårlig.. forventer suspensjon/bøter fra nff til både spillere og teknikere.

6151607[/snapback]

 

Fyda! *smekk på hånden* Klipp og lim fra kommentar på dagbladet.no :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...