Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henning Berg, Kjetil Rekdal, Uwe Rösler og Tom Nordli er den nye generasjonen trenere som fokuserer mer på drittslenging og fjas enn fotball. Søplehuer hele gjengen.

 

Kan du gi meg ett eksempel på drittslenging fra Uwe Rösler? Han kan nok virke noe arrogant til tider, men det trur jeg mest er pga ufattelig teite spørsmål fra journalist-idioter. Men drittslenging....? Har enda ikke hørt han snakke dritt om andre.

 

Håper forresten Ham Kam banker søpla i dag.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Henning Berg, Kjetil Rekdal, Uwe Rösler og Tom Nordli er den nye generasjonen trenere som fokuserer mer på drittslenging og fjas enn fotball. Søplehuer hele gjengen. Per Mathias derimot, en skikkelig likandes kar som bestandig har gode kommentarer etter kampene. Det eneste negative med Per er at han er i overkant positiv, noen ganger er det greit å innrømme at man spiller dårlig fotball.

6151672[/snapback]

Helt enig, for ikke snakke om idiotene som styrer enkelte klubber. (les: Andersen, Soler og Fjørtoft)

Lenke til kommentar
Det eneste negative med Per er at han er i overkant positiv, noen ganger er det greit å innrømme at man spiller dårlig fotball.

6151672[/snapback]

 

Enig, men etter førsteomgangen mot Lyn var han klar i sin tale :)

6160806[/snapback]

Det skulle bare mangle i og med at det kanskje var den verste Rosenborg-omgangen i manns minne. Herregud, så dårlig de spilte.

 

Rosenborg trenger to nye spillere;

- en sentral midtbanespiller med autoritet (fjern Solli asap zulu)

- en midtstopper som kan skape ro i de bakre rekkene, Riseth var katastrofal mot Lyn.

Lenke til kommentar
tja min gode fetter lars. Vi trenger også en eller annen rasist som kan piske Daniel Bråthen rundt omkring på banen. Han er stor og sterk. men han rører seg såvidt.

 

Jeg var på den kampen og han var så SLAPP

6162948[/snapback]

Da tror jeg Braaten kliner til rasisten. Faen, for noen muskler han har :p

Lenke til kommentar
Helt enig, for ikke snakke om idiotene som styrer enkelte klubber. (les: Andersen, Soler og Fjørtoft)

6157847[/snapback]

Jeg leser, og kunne ikke vært mer enig. Snakk om idioter. :ermm:

6158191[/snapback]

Er så teit, er sånn at alle må være snille mot hverandre hele tia? Alle er nødt til å like hverandre?

 

Fjørtoft som jeg da har mest kjennskap til, skaper litt "amperhet". Har får opp stemninga, kanskje det hjelper for lsk spillerne? Og hadde hjulpet andre lag hvis alle var veldig engasjerte?

 

Det er mennesker med konkuranse ånd. De vil vinne! Noe som er et must for å vinne. Eggen hadde veldig konkuranse instinkt. Noen gang sett han stå rolig på sidenlinja?

Lenke til kommentar
Eggen hadde veldig konkuranse instinkt. Noen gang sett han stå rolig på sidenlinja?

6163007[/snapback]

Men, imotsetning til de overnevnte så fokuserte han på det som faktisk hendte på gressmatta og ikke alt anna tull.

6163434[/snapback]

Motparten til Eggen blir da de som tror de ser noe som hender på matta, som f.eks. Henning Berg :)

Lenke til kommentar

Husker da jeg og min fetter lars ( LarsP ) var på Lerkendal og så RBK - Strømsgodset. satt på nytribunene. var det i 96? RBK vant i hvertfall 6-1.

det som var utrolig moro var at vi satt altså direkte ovenfor der Eggen stod og kjernen sang fra alle kanter. Høyt som fy og enda overdøvet Eggen dem..

 

Jævlig moro

Lenke til kommentar
:thumbup: ingen er bedre en Rosenborg! ingen lag i Norge kan bli bedre! Rosenborg er det beste! vålrenga er bare en gjeng med wanabis!

6154360[/snapback]

Som sagt.

 

Haha, stemmer det. Det var gode tider, savner gamle RBK.  :(

 

Det ironiske er at fotball aldri har vært mer spennende og engasjerende enn det akkurat nå. :p

6168175[/snapback]

Enda en ja.

 

Selv om RBK ligger litt nede for øyeblikket så skal de gå bra med de. Vi får håpe at de kommer seg høyere opp på lista snart.

 

Stå På RBK!

Lenke til kommentar
Eggen hadde veldig konkuranse instinkt. Noen gang sett han stå rolig på sidenlinja?

6163007[/snapback]

Men, imotsetning til de overnevnte så fokuserte han på det som faktisk hendte på gressmatta og ikke alt anna tull.

6163434[/snapback]

 

Hehe, javel? Det der er vel en sannhet med modifikasjoner.

 

Men Eggen var nå langt bedre i sin "stil" enn de overnevnte. Men jeg har nå hørt og lest han klage på dommere flere ganger, på andre trenere (Åge Hareide blant annet) og jeg har selv hatt den fornøyelse å diskutere med mannen ved en anledning.

Lenke til kommentar
jeg kjenner en del vif og lsk supportere som sier at de er best nå. Men de klarer IKKE å nekte for at RBK er Norges Beste lag. Ingen lag har nådd så langt som de har gjort. Og det kommer til å ta lang tid før et lag kommer til å nå like høyt opp som RBK

 

hehe.,...jeg er LSK-supporter, og jeg kan nekte for at RBK er norges beste lag. At de HAR vært norges beste lag i en årrekke er det ingen tvil om, de vant jo tross alt serien 13 ganger på rad. Men det var før. Situasjonen er nok litt annerledes nå. Serien i fjor, og hittil i år tilsier at RBK pr dags dato kun er er ordinært tippeligalag. Selvfølgelig kan de komme tilbake i toppen igjen (de er jo ikke så langt unna nå....), men de får sterkere konkuranse fra de andre laga, enn det de gjorde før. Trur RBK må bytte ut endel gamle spillere (kanskje noen yngre også?) for å hevde seg i toppen igjen....nå har de for mange spillere som ikke holder det nivået de engang gjorde.

 

De 2 beste laga i Norge akkurat nå, er Brann og LSK. Bare å kikke på tabellen det....

Men om det er sånn i november er ikke godt å si....vi får vente å se...

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...