Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tom Henning Øvrebø må jo har røykt 12 åkre med sterke saker før han dømmet den kampen. 6 minutter? WTF?

6961689[/snapback]

Det er nok heller du som bør lese reglementet for tillegg av spilletid. Tom Henning Øvrebø skal ha honnør for at holdt seg til regelverket. Tromsø hadde 6 minutter på seg til å avgjøre kampen til sin fordel de også. Det er ikke sånn at tilleggstiden er "Rosenborg-minutter" som er forbeholdt spill på Tromsøs banehalvdel.

 

Slutt og syt! Rosenborg vant fullt fortjent.

Lenke til kommentar
Det vanker søksmål mot Brann om de ikke gjør som jeg vet de gjør og banker Brann på stadion. Så spørs det om det holder da...

6961527[/snapback]

 

 

Skal Brann banke Brann.... får vel nok bank om de ikke skal banke seg selv også :tease:

6961623[/snapback]

 

Det er pilsen. :wee:

 

Men kan godt være det blir Brann selv som sørger for RBK seier, et fint selvmål eller to ;)

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAA!! :D

 

Veldig sent fra min side, men så utrolig deilig. Tror det er lenge siden jeg har sovet så godt som i natt :D

 

Jeg fikk nesten kjeft fra kjæresten min da RBK scorte 2-1! Det var en ENORM jubel for å si det sånn! Ivers iez teh shiet!

 

Mange mener 6 min var mye, jeg mener det var bra. Endelig en dommer som faktisk legger til alt som skal legges til etter all den drøyingen, skadene osv. All honnør til dommeren der.

 

Jeg var igjen redd for at dette skulle bli en kamp de aldri scorte vinnermålet, uansett hvor mye press de hadde. Minnene fra Stabæk kampen kom tilbake =/ Anyway. Spillere som Skjelbred, Braaten, Sapara og seff Ivers gav seg aldri og takk for det!

 

 

1 RBK

2 Brenn

 

 

HAHAHAHA! Så herlig!

Lenke til kommentar

Egentlig litt komisk at dommeren skal få "skylda" for at RBK slo TIL. Det var minst 6 minutter av 2.omgang som ble borte i skader og avbrekk, at det blir lagt til det som skal legges til, er vel bare naturlig! Dessverre er det som regel ikke lagt til nok, endelig ett dommerteam som følger reglene. Tromsø skal være glade de kun slapp unna med 1-2, kunne fort blitt både 3-4 mål mer imot. Og da Tromsø ble reddet på overtid for noen år siden, da var det ingen som sa noe. Dobbeltmoral liker vi ikke! Dommere som følger regler derimot, liker vi. Hadde vært fint om folk kunne slutte å klage på andre faktorer når RBK, Brann, eller hvemsom helst vinner kamper fortjent. Takk.

Lenke til kommentar
Egentlig litt komisk at dommeren skal få "skylda" for at RBK slo TIL. Det var minst 6 minutter av 2.omgang som ble borte i skader og avbrekk, at det blir lagt til det som skal legges til, er vel bare naturlig! Dessverre er det som regel ikke lagt til nok, endelig ett dommerteam som følger reglene. Tromsø skal være glade de kun slapp unna med 1-2, kunne fort blitt både 3-4 mål mer imot. Og da Tromsø ble reddet på overtid for noen år siden, da var det ingen som sa noe. Dobbeltmoral liker vi ikke! Dommere som følger regler derimot, liker vi. Hadde vært fint om folk kunne slutte å klage på andre faktorer når RBK, Brann, eller hvemsom helst vinner kamper fortjent. Takk.

6963711[/snapback]

 

 

/hail

Lenke til kommentar
6 min overtid? Den kampen skulle endt 1-1, hvi det ikke hadde vært for dommeren. I den kampen så var det rettferdig, men menigsløst... :(

6962647[/snapback]

 

Hadde det vært motsatt at TIL scorte på 5 minutts overtid tror jeg faktisk ikke de 6 minuttene hadde blitt nevnt engang. Da hadde Tørum sagt at begge fikk sin sjanse under de 6 minuttene....

 

Har til gode å høre RBK skylde på dommeren borsett fra når man har fått en utvilsom feil og avgjørende avgjørelse mot seg.

Lenke til kommentar

Bryr meg lite om hvem som vinner til slutt, det som er positivt er at det er flere lag som kjemper med RBK, f.eks. LSK og Brann. Håper vi kan få noen "etablerte topplag" som i England, og at et lag som er nyopprukket ikke kan kjempe i toppen.

 

Er jo egentlig ingenting negativt med nykommere som gjør det bra, det sier likevel noe om kvaliteten på de lagene som har store økonomiske ressurser :)

Endret av egil88
Lenke til kommentar

Det skal legges til 30 sekunder pr bytte, og i andre omgang var det 4 bytter, som da tilsvarer 2 minutter. Når det i tillegg var flere skader og generell uthaling av tiden fra Tromsøs side, så synes jeg det var greit med 6 minutter. Problemet med denne saken, er at disse reglene blir veldig lite etterfulgt (akkurat som holding i feltet), og det er derfor reaksjonene var såpass sterke.

Lenke til kommentar
Tom Henning Øvrebø må jo har røykt 12 åkre med sterke saker før han dømmet den kampen. 6 minutter? WTF?

6961689[/snapback]

Det er nok heller du som bør lese reglementet for tillegg av spilletid. Tom Henning Øvrebø skal ha honnør for at holdt seg til regelverket. Tromsø hadde 6 minutter på seg til å avgjøre kampen til sin fordel de også. Det er ikke sånn at tilleggstiden er "Rosenborg-minutter" som er forbeholdt spill på Tromsøs banehalvdel.

 

Slutt og syt! Rosenborg vant fullt fortjent.

6961897[/snapback]

 

Jeg mener 6 minutter fremdeles var ALTFOR mye overtid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...