Gå til innhold

Hææ? Reklame forumet? Uffda!


Anbefalte innlegg

Egentlig er det vel rimelig enkelt: De som synes det er greit med reklame og på den måten føler at de støtter utgiver og den som produserer internettinnhold; fortsett med det. De som irriteres: Installer en eller annen form for adblocker...

5722781[/snapback]

 

Men det er egentlig ikke noen løsning på problemet, det blir bare flyttet på. I ditt tilfelle må de som har "på" reklame betale for de som bruker blocker. Mer reklame må til og flere blir lei= flere installerer blocker og vipps så har du en ond spiral. Men dette er i verste fall:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å ha reklamen på toppen er ekstremt irriterende (for at man ser skiten hele tiden), og dessuten ser plasseringen extremt tilfeldig ut... (hvis man kan forklare det på den måten)

 

uansett, er det ikke mulig å ha reklamen under sidebaren på diskusjon.no skinnet? litt mer praktisk og diskreé

 

ellers (hvis det er interesse) kunne folk her på forumet kjøpe opp reklame plassen og erstatte den med ingenting :)villa tankar

 

jeg synes at hvis dere nå først skal legge opp reklame her så burde det være reklame til søstersidene (de bildene med siste nyheten osv) som faktisk er brukbare og hjelpsomme.

 

...eller mindre reklame som de komplett reklamene (med hvit bakgrunn) men helst ikke noe reklame, og det beste alternativet er da reklame for søstersider.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker reklame på sidene, fordi tjenesten som leveres ikke er gratis å drifte.

 

Ser ingen grunn til at forumet skal være fritatt for reklame fordi det sannsynligvis genererer trafikk til hovedsiden, som har reklame. Er det penger å hente, så bør det hentes.

 

Virker som om mange tror at hw.no fortsatt er en bedrift styrt fra gutterommet. Men, meningen med dette er jo å tjene penger, og gi aksjonærene penger.

 

Hardware.no er ikke noe unntak, med Orkla Media på eiersiden.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Reklame her på forumet? :huh: Nei, det har jeg ikke fått med meg gitt. Har det noe med at jeg har installert Ad Muncher tro? :hmm:

 

Ad Muncher Usage Statistics for v4.6 Build 10270

Adverts removed by Ad Muncher:  407,536

Approximate bandwidth saved:    3,183 MB

Counter started:                desember 7, 2005

Er utrolig hvor mye båndbredde man sparer på det :)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Reklame her på forumet? :huh: Nei, det har jeg ikke fått med meg gitt. Har det noe med at jeg har installert Ad Muncher tro? :hmm:

 

Ad Muncher Usage Statistics for v4.6 Build 10270

Adverts removed by Ad Muncher:  407,536

Approximate bandwidth saved:    3,183 MB

Counter started:                desember 7, 2005

Er utrolig hvor mye båndbredde man sparer på det :)

5727483[/snapback]

 

Båndbredde er ikke noe å spare på for meg, CPU derimot....

 

AtW

Lenke til kommentar

hvis reklame blir fo forstyrende så er hansikten med forumet borte.

ingen elle få brukere gider å gå hit.

 

vi som siter med treg linje må jo vente ekstra lenge før siden er helt nedlastet.

 

desuten går det jo ann å blokere det meste av reklamen

da må jo henskten vere borte

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at alle forventer å få kun fordeler med dette forumet? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hardware.no ikke er ute etter å tjene penger. Det er et seriøst firma som trenger kapital, som alle andre firma som selger tjenester. Hardware.no selger reklame.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...