Gå til innhold

Hææ? Reklame forumet? Uffda!


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at alle forventer å få kun fordeler med dette forumet? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hardware.no ikke er ute etter å tjene penger. Det er et seriøst firma som trenger kapital, som alle andre firma som selger tjenester. Hardware.no selger reklame.
Da får de tjene penger på godt redaksjonelt stoff på hovedsidene og ikke oss forumbrukere som faktiskt bidrar til at Hardware-nettverket er som det har blitt!

 

Akkurat nå så er det ca. 1000 brukere på forumet og dette genererer jo ekstremt mange flere treff på reklamebannerene pr. minutt i forhold til selve hovedsidene i nettverket. Godt redaksjonelt stoff vil garantert kunne øke antall treff på hovedsidene, men det kan vel ikke sammenlignes med antall treff via forumet. Sleip måte for å få flere reklametreff og dertil mer $ i kassa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det slik at alle forventer å få kun fordeler med dette forumet? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hardware.no ikke er ute etter å tjene penger. Det er et seriøst firma som trenger kapital, som alle andre firma som selger tjenester. Hardware.no selger reklame.
Da får de tjene penger på godt redaksjonelt stoff på hovedsidene og ikke oss forumbrukere som faktiskt bidrar til at Hardware-nettverket er som det har blitt!

5732854[/snapback]

Tror en del har glemt disse ordene i det siste:

Husk at forumet (og Internett generelt) ikke er en rettighet, men et tilbud. Du kan bli fratatt tilbudet, og dette er du nødt til å respektere. Tenk derfor alltid godt over hva du skriver, slik at du er sikker på at det ikke bryter med retningslinjene, og ellers med god folkeskikk

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#rettighet

Jeg ser ingen problem med at det er reklame på forumet i det hele tatt.

Reklamestørrelsen kan reduseres, ja, at det settes spesifikke krav til de som skal ha annonsen der om at den må være i bestemte mål og ikke være animert.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det slik at alle forventer å få kun fordeler med dette forumet? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hardware.no ikke er ute etter å tjene penger. Det er et seriøst firma som trenger kapital, som alle andre firma som selger tjenester. Hardware.no selger reklame.
Da får de tjene penger på godt redaksjonelt stoff på hovedsidene og ikke oss forumbrukere som faktiskt bidrar til at Hardware-nettverket er som det har blitt!

5732854[/snapback]

Tror en del har glemt disse ordene i det siste:

Husk at forumet (og Internett generelt) ikke er en rettighet, men et tilbud. Du kan bli fratatt tilbudet, og dette er du nødt til å respektere. Tenk derfor alltid godt over hva du skriver, slik at du er sikker på at det ikke bryter med retningslinjene, og ellers med god folkeskikk

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#rettighet

Jeg ser ingen problem med at det er reklame på forumet i det hele tatt.

Reklamestørrelsen kan reduseres, ja, at det settes spesifikke krav til de som skal ha annonsen der om at den må være i bestemte mål og ikke være animert.

5733529[/snapback]

 

Forumet kan fjernes ja, men samtidig er ikke forumet mye verd uten brukerene, og det samme gjelder hw.no, å få tak i servere er ikke så vanskelig, tusenvis av ivrige brukere derimot...

 

Det er et tilbud, på samme måte som feks en butikk har et tilbud, men det er fortsatt "kundene" som er det viktigste.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...