Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du trenger ikke og kjøpe det, det er freeware nå :) Last ned på Abondonware eller hva det heter ;)

Men hvorfor finner jegi kkew serveren? Noe nsom kan gi meg en guide på starting også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser på første post, finner du alt du trenger... Først installerer du den orginale versjon(som er abandonware, som er lovlig da) så laster du ned OTTD og installer! :)

Skrevet

Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet?

Skrevet
Jeg har et aldri så lite problem. Jeg får ikke kjøpt kjøretøy (tog eller biler/busser). Jeg har ingen problemer med å legge skinner og veier, og lage stasjoner. Finnes det en tutorial som hjelper oss som er helt amøbe å få startet noe fornuftig på spillet?

OpenTTD tutorial

Der finner du det meste du trenger å vite :)

Skrevet

Sjekk hvilket år du er i :p

Skrevet

Sjekk hvilket år du er i :p

Spiller ingen rolle hvilket år jeg er i, får ikke kjøpt kjøretøy uansett.

Skrevet

Du må huske å kjøpe en garasje / depo, så klikker du på den for å kjøpe kjøretøy.

Husker jeg rett, så får du ikke kjøpt med å trykke på den knappen på menylinjen på toppen, da den er kun for å se hva som finnes.

Skrevet
Du må huske å kjøpe en garasje / depo, så klikker du på den for å kjøpe kjøretøy.

Husker jeg rett, så får du ikke kjøpt med å trykke på den knappen på menylinjen på toppen, da den er kun for å se hva som finnes.

Hehe, stemmer det. Skjønte fort at knappen oppe bare var en oversikt, men på stasjonene kunne man også få opp samme rute som garasjen (sånn ca. =P). Der var muligheten for å kjøpe nye kjøretøy skavert og umulig å trykke på.

Skrevet
noen som kan forklare meg hva som skjer når en UFO lander i gamen?

og ja, jeg er seriøs. landet nettopp en på skinnene mine

edit: eneste jeg har merka hittil er at jævelen stjal deler at skinnene mine.

ttdufoxf3.png

Du kan skru dem av i "Vanskelighetsgrad" menyen

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...