Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Sliter litt med flerspilldelen i ottd.

Jeg og en kompis vil gjerne spille sammen på LAN, men vi finner ikke hværandres server når vi setter opp. Må man åpne div porter etc. når man skal spille LAN også?

 

Når det kommer til nettverk er jeg så og si helt grønn :dontgetit:

Vi er koblet opp på tråløst nettverk med router.

Lenke til kommentar

Transport tycoon var det første spillet jeg kjøpte til min nye, flotte (?) 486 maskin med 2 X CD-rom og greier :love: tilbake i 94, tre uker etter at jeg hadde kjøpt dette råskinnet av en maskin...

 

Det er et spill jeg kaller "skulle bare" fordi du skal bare lage et tog til, "bare" bytte ut en gammel bil osv osv osv og vips så er klokka midt på natta og du lurer på hvorfor alle er gått og lagt seg... he he.

 

Men en skikkelig full time klassiker, DET er transport tycoon, uten tvil!

 

Har akkurat fått min fjorten år gamle sønn interisert i spillet... Han har aldri intresert seg for annet enn skytespill så det var ganske artig da jeg overrasket han i full gang med å lage seg en bane fra et kullverk til power stasjon... Han klarte ikke å la det være sa han tre timer etter på når jeg spurte om han fremdeles holdt på og gjett om JEG skjønte hva han mente... :) He he.

 

ar faktisk aldri tenkt på at jeg kan kjøre LAN med ham på hjemme nettverket, så takk til dere for ideen :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Aspstein: Hva med å resete serveren oftere?

Hehe er bare config fila mi som er herpa desverre.

 

Virker som det ikke er alle oppdateringene som klarer å oppdatere den.

Jeg skal se om jeg får fikset det relativt kjapt ;)

 

Edit: Sånn da tror jeg at jeg fikk sett gjennom configen. Serveren skal nå restarte i 2089. Vil dere ha den lenger så si fra så forrandrer jeg.

 

Neste prosjekt er å få til autopause når det ikke er noen pålogget. Men da må vi nok kalle inn litt programeringsekspertise :innocent:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...