Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Er det noen som har et forslag til en Three-Way Junction jeg kan bygge når denne blir for dårlig?

8949739[/snapback]

Har ett par forslag liggendes jeg, hvilken version av ottd kjører du, kan lage en savefil med ett par eksempler til deg om du vil

Lenke til kommentar

Argh, kan ikke bygge skrå skinner under bruer i 0.5.1, jaja kommer med ett vedleg her senere i kveld(rundt kl 22) med ett par stk, legger ved eksempel på prioriterte linjer også ;)

 

edit : Skjekk innom i morgen så ligger den nok her ;)

Endret av eJoJ
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
kjempebra at det er en slik tråd her. har spillt siden TT...

 

har litt ting jeg ikke liker f.eks at regnskapsoversikt popper opp ved hvert årskifte. det er jo ikke livsnødvendig å måtte få den opp hver gang.

Valg i patche-menyen ikke huskes til neste gang

 

Annet enn det har jeg bare gode ord

9528678[/snapback]

 

Valg i patche-menyen lagrer seg her.

Og der kan du deaktivere regnskapsoversikten så den ikke plager deg.

 

Danbannan:

Ja, mange gjør :)

Lenke til kommentar
kjempebra at det er en slik tråd her. har spillt siden TT...

 

har litt ting jeg ikke liker f.eks at regnskapsoversikt popper opp ved hvert årskifte. det er jo ikke livsnødvendig å måtte få den opp hver gang.

Valg i patche-menyen ikke huskes til neste gang

 

Annet enn det har jeg bare gode ord

9528678[/snapback]

 

Valg i patche-menyen lagrer seg her.

Og der kan du deaktivere regnskapsoversikten så den ikke plager deg.

 

Danbannan:

Ja, mange gjør :)

9532600[/snapback]

 

Nå har jeg prøvd og søke etter servere 2 ganger og finner en hel haug men det er absolutt INGEN som spiller :p Hvilke server(e) bruker dere

Lenke til kommentar

Store stasjons komplekser er gøy, men hvorfor i all verden skal man ha så mange tog og vogner? Utrolig sjelden jeg har linjer som ikke klarer å ta unna alt gods, uten å måtte oppi mer enn 4-5 tok maks. Bortsett fra på egne maps der man har svære metropoler med klarert plass til en mega stasjon i midten...

 

Forresten veldig gøy når man har masse penger, å begynne på sykt dyre prosjekter. Spesielt fylle igjen vann og lage fjell, for så å lage turist linjer rundt og rundt fjellet oppover. Med firma bolien på toppen...

Lenke til kommentar

Digger spillet, men kunne ha digget det mer. For det første er AI-en verdens dårligste, så det blir begredelig kjedelig å spille singelplayer. For det andre er spillets farkoster altfor ubalanserte; første mann til flyruter blir rik fort og blir dermed i stand til å sette andre lett ut av spill ved å kjøpe eksklusive transportrettigheter i konkurrentenes hjertebyer. Allsidighet mangler.

Plukker opp spillet ca. hvert 3-4 år, så da kommer jeg sikkert til å spille det igjen om 2-3 år. Håper OTT-folka har fått progget noe mer vettugt til den tid :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...