Gå til innhold

Musikkvideotråden: Del dine favorittvideoer.


BiGG-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den aller beste: a-ha: The Sun always shines on TV!

En av de beste pop-låter noensinne, og utrolig kul og original video, med tegneserie-effekter.

 

Ellers synes jeg "Sledgehammer" med Peter Gabriel er skikkelig kul, både låta og videoen, og "Money for nothing" med Dire Straits. Begge disse har innslag av primitiv datagrafikk, og kult bruk av lys. :thumbup:

Lenke til kommentar
Alle sier de har geniale videoer..

 

hva mener du er så genialt med den?

Tihi.

 

I motsetning til andre band (de fleste ;)), har Tool veldig kreative videoer. De har en slags handling i videoene. Kanskje vanskelig å skjønne den handlingen, men er verdt å prøve. De er veldig bra redigert, de passer musikken veldig bra.

 

Jeg liker de siden de står i stil til musikken og at de er gode å se på, komplekse saker som diverse menneske-lignende saker og diverse, og vel-redigerte.

Lenke til kommentar
Alle sier de har geniale videoer..

 

hva mener du er så genialt med den?

Tihi.

 

I motsetning til andre band (de fleste ;)), har Tool veldig kreative videoer. De har en slags handling i videoene. Kanskje vanskelig å skjønne den handlingen, men er verdt å prøve. De er veldig bra redigert, de passer musikken veldig bra.

 

Jeg liker de siden de står i stil til musikken og at de er gode å se på, komplekse saker som diverse menneske-lignende saker og diverse, og vel-redigerte.

Men genialt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...