Gå til innhold

Ubersoldier demo kommer i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jess, en SP demo av Ubersoldier kommer i kveld.

Visit GameSpot on March 1 and be the first to download the ÜberSoldier single-player demo! Join the resistance forces and take vengeance against the evil Nazi scientists who transformed you into an undead soldier with powerful supernatural abilities. This action-heavy FPS demo will be available at the following date and time:

WEDNESDAY, MARCH 1

at 9:00 A.M. PST

Kommer Gamer.no å hoste demofilen i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Haha, det her hørtes jo ut som noe skikkelig skvip! Denne demoen må lastes ned ^^

5684958[/snapback]

Spillet viser seg å være ganske så greit, i tillegg til at man får kjøpt det for en budsjettspris (delvis grunnet ingen MP).

Historien er nå akkurat sånn som RTCW (med andre ord 110% klisjè), men siden når var nå historien i FPS det tellende element?

Sitter å laster ned demoen, men hastigheten hos non-subscribers er jo til å ta selvmord av. Jaja, "bare" fire timer igjen til jeg får prøvd den ut. Innen da regner jeg med at Gamer.no vil ha fått tak i den.

EDIT: En del features i spillet som høres ganske så interessant ut...

Wrath Reward System - Terminating enemies with extreme prejudice is rewarded in ÜberSoldier through the granting of additional tactical powers.

Temporal Shield - When surrounded or hopelessly outnumbered, the Temporal Shield stops and suspends incoming bullets, allowing the hero to turn bullets back on the enemy.

Independent Object Physics - All articles that make up a character's equipment weapons, ammunition, map cases, and so on - are independent physical objects that can be damaged or knocked off during a battle.

Realism - One shot does not always mean one kill in ÜberSoldier. While a shot to an unprotected target's head will kill, a bullet may only glance off a helmet, knocking off the helmet but not killing the target.

Advanced A.I. - AI opponents will avoid an obvious losing situation so as to gather strength for a concentrated attack, and genetically enhanced AI super soldiers will use telekinetic attacks to fling objects at the player.

Advanced Rag Doll Technology - A realistic range of human movement compliments the game's physics engine, providing an advanced degree of authenticity.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Endelig har jeg fått prøvd ut demoen, og jeg må si at jeg er er mektig imponert.

Det var noen småting jeg absolutt ikke likte, som måten våpenet ble holdt på (løpet var nesten helt borte ved crosshair!), og det at alle sammen snakket engelsk (man slosser jo mot tyske soldater). Det siste problemet kan hende de gjør noe med til fullversjonen kommer.

Uansett, på det tekniske stadiet er spillet kjempebra. Jeg tør faktisk å gå så langt som å si at fysikken i spillet (både på lik og objekter) er bedre enn det aller meste jeg har sett i dagens spill.

Grafikken er også ganske så fin. Eksplosjoner, hete, etc, simuleres veldig, veldig godt.

Også kult å se at man får jobbe sammen med AI for å utføre oppdragene (begynner å bli lei av alle stand-alone-FPS'ene nå).

På generell basis synes jeg spillet imponerte. Det er laget av Øst-Europeere, så forventningene mine var relativt lave (selv om at jeg hadde hørt en god del kule ting om det).

Spillet står veldig sterkt teknisk. Det eneste jeg kan se at spillet kan forbedres litt på, er det andre (voice-over, til dels AI, osv).

Jeg tror jeg skal skaffe meg spillet når det kommer, jeg. Det vil bli sluppet med en budsjettspris (i USA blir det å koste $30, altså litt over 200kr - I Norge blir det vel å koste 249kr og 299kr, alt etter hvor man kjøper det), så da ser jeg ikke noen grunn til å ikke støtte disse folka om det er et bra spill de har laget! :)

Skrevet

Haha. Så umåtelig teit.

"Realism - One shot does not always mean one kill in ÜberSoldier. While a shot to an unprotected target's head will kill, a bullet may only glance off a helmet, knocking off the helmet but not killing the target."

Jepp. Der har vi et glansbilde på realisme. Om man skyter noen i hjelmen, da spretter jaggu meg hjelmen av, istededenfor å lage en kulestor bulk som borrer seg inn i skallen din og gjør deg mer eller mindre grønnsak.

Men, eh, den må selvfølgelig lastes.

Skrevet (endret)

Det er ingen som har sagt at Ubersoldier skal være et realistisk spill. Det er helelr sagt det motsatte (kan finne flere kilder som sier det).

Når de skriver "Realism - ...", så mener de å si hvor realistisk det er, og ikke at det faktisk er realistisk (hvor mange ganger i virkeligheten har en tysk offiser stått opp fra graven som en super-soldat med telekinsesiske evner).

Spillet er forresten ikke så urealistisk heller (når man ser bort fra personen man er, og hvor mye man tåler).

Dessuten er det ikke alltid at hjelmene farer av ved første skudd heller. :wee:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Du var ikke den eneste... :wee:

Men spillet var forsåvidt kjempekult, digg ragdoll og kulehull på mennesker.

Men hva fanden var de gærne folka som drev å slo? Jøder på cola? :p

Skrevet

Eg testet en russisk demo av dette for mange måneder siden,den var stilig om litt uklar i form av menyvalg da :!: Likte det et en kunne stoppe kulene forran seg,å spasere rett inn i ein haug med tyskere, så faller de om :wee:

Grafikk og ragdoll var også meget knall.

Skrevet

Tja etter min mening var ikke demoen så aller verst, men jeg fikk litt for mye "arcade" følelse. Men spillet har nok potensiale, og siden det var helt ukjent for meg, så var det også en gledelig overraskelse. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...