Gå til innhold

TV 2 innfører lisens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan umulig kombinere det med reklame. da gidder iallefall ikke jeg ha TV2... De bør også prøve å skreddersy sendingene sine slik at de som vil (meg f.eks.) kan velge bort alt sport drittet de fyller sendetiden med nå. I det heletatt, produktet må bli en hel del bedre for at jeg skal gidde å betale for det... Tror de skyter seg i foten med dette jeg...

Lenke til kommentar
Hvis TV 2 vil, blir de betal-TV-kanal fra 2009. Det har kulturminister Trond Giske avgjort. TVNorge har planer om det samme, og det eneste gratistilbudet i det nye digitale bakkenettet blir NRKs kanaler, melder Dagens Næringsliv.

 

Det eneste gratistilbudet? Jeg har ikke noe i mot å betale NRK-lisensen. Men siden jeg gjør det, er det vel neppe gratis. :)

Lenke til kommentar
Hvis TV 2 vil, blir de betal-TV-kanal fra 2009. Det har kulturminister Trond Giske avgjort. TVNorge har planer om det samme, og det eneste gratistilbudet i det nye digitale bakkenettet blir NRKs kanaler, melder Dagens Næringsliv.

 

Det eneste gratistilbudet? Jeg har ikke noe i mot å betale NRK-lisensen. Men siden jeg gjør det, er det vel neppe gratis. :)

5682931[/snapback]

 

Ingenting er gratis når det er staten som "gir" det bort ;)

Lenke til kommentar

Administrerende direktør Morten Aass snakker i hvert fall rett fra levera:

 

- Vi mener også at vi får for dårlig betalt for vårt innhold i forhold til kostnadene med å produsere det. Vi ønsker helt klart at forbrukerne blir oppdratt til å betale for oss. Vi ser for eksempel på hvordan parabol- og kabelselskapet Canal Digital har økt sine priser, sier Aass til DN.

 

:D

Lenke til kommentar

tv til folket.Canal + er for sspesielt interesserte. La tv2 være gratis fjern nrk's kringkastingsavgift.

 

Ska love dere tv2 at dere vil miste markedsandeler om dere tar lisens. Mindre folk vil se på og dere mister reklame inntekter.

Endret av magicus
Lenke til kommentar

reklame, og lisens:(

Det som er så rart er at tv2 viser mange av de bedre programmene ved så sene kveldstider, at ærlige mennesker som enten tar utddannelse eller jobber ikke får anledning til å få sett dem uansett, hvis en skal ha håp om å få nok søvn

Lenke til kommentar
Farvel TV2. TV er stort sett bare dårlig underholdning allikevel. Spill et spill eller gå en tur i stedet. :shrug:

5684670[/snapback]

Jeg ser faktisk mest på tv2, går endel gode programmer der.

 

Hadde heller betalt for tv2 enn nrk1. Jeg har sett EN film i år på nrk1. Og det skal koste 2k i året? :nei:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...