BigJackW Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hei Er det ulovlig med sånn hacke greier for dc++. Sånn hack som gjør at det ser ut som at du deler mye. Er det lov?
abcd423417984 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det er lov sånn generelt vil jeg tro, men mange hubber tillater det ikke og banner deg hvis du bruker det.
BigJackW Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Men nå er det et lite problem: Jeg er på lan nå, og de er konfa hubben slik at bare de på lan kommer inn. Jeg har en koompis som prøver å komme inn, men blir bare kicka av en bot siden han ikke har rett ip (som de har konfa servern med). Noen som vet av hack som kan gå forbi denne sperren??
B4stian Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Kanskje dc-hunbens innstillinger er feil da. Bruker dere PtotaX eller noe sånt?
Zeph Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det er jo ein grunn til den sperra då...om han vil være med å laste ned så må han møte på LAN.
random_wannabe Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 For å svare på ditt opprinnelige spørsmål: Nei, det er ikke lov å fake sharen din. Det er hatet i alle hubber, og du vil bli banna permanent i de fleste.
Kadmium Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ikke meningen å bumpe tråden, men det er lov generelt. De aller fleste hubber derimot, permbanner deg dersom de finner ut av at du har fakeshare, noe de som oftest finner ut rimelig fort. Vet om en del hubber som tillater dette, men der legger de mer vekt på spamming. Så, i de fleste hubber er det hatet, men ikke i absolutt alle. EDIT: Men så er det så mye lettere å være oppriktig, og bruke Direct Connect på riktig vis. Endret 2. mars 2006 av Agressive
MrBjoern Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 ser vel ikke grunnen til og hacke hubben da er du vel veldig lat og grisk vis du ikke møter på lanet og kobler deg på
BigJackW Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Jeg har vært der, men en kompis som bor langt unna ville så gjerne inn på huben
dostojevski Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis han kjører en SSH-server og du videresender de nødvendige portene via en SSH-tunell til ham burde det funke. Men er ikke helt sikker på om du da får tilgang til huben samtidig...
BigJackW Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Denne kan bare stenges siden lanet er over nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå