Gå til innhold

TV-serien Surface på NBC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TVGuide.com: Is there a firm or semifirm plan in your mind for a second season, should NBC decide to pick you up? Things seem to have finished up at a breakneck pace. Is there any steam left? 

Pate: Definitely. We're just getting started. To me, this was the epilogue to the ongoing story. We kind of hinted at Kessler, the guy behind all of this stuff, and his emergence is the centerpiece of Year 2. With genetic engineering, you can pretty much engineer anything you want. We have a lot of options and there are a lot of things we want to play, for sure.

 

TVGuide.com: Are there any developments regarding the second-season pickup?

Pate: That's not until May. The ratings built the last three episodes and I think that happened because... NBC didn't schedule us like a serial, sequentially, like how Fox runs 24 and Prison Break all in a row. After a five-week break, we came back on January 2, then they aired two, we got preempted by the Golden Globes, and then they aired three and we were done.

 

Vi får vente å se!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Er det noen som har fulgt med på denne serien som ble sendt på NBC?? Har nå sett gjennom alle 15 første episodene. Er spent på om det kommer flere sesonger.

5672119[/snapback]

 

Fulgte med på denne serien helt fra starten av (høsten 05), var jo knall bra, men whf kun 15 episoder i Sesong 1.? :thumbdown: Satser på en eventuell sesong 2 men etter den avsluttingen i sesong 1 er det lite som peker i den retningen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hrmf! Fikk ikke med meg sesongåpninga som gikk på Canal + onsdag for ei uke sida, så jeg tenkte at dette finner jeg sikkert på nett. Lo and behold, det gjorde jeg... alle 15 ble dratt ned og vel fordøyd i løpet av påska.

 

Var så mange løse tråder at det her høres ut som en sesongfortsettelse. Vi venter i spenning. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...