Gå til innhold

Windows Live Messenger 8 Fullversjon endelig ute!

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Likte designet rundt mye bedre denne gangen. Likte derimot ikke de lysegrønne "kontaktene". (Bilde 3 hos Dell_9200).

Lyden når folk logger inn var tøff! :D

EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver... :thumbdown:

Eks:

Håkon | says:

Vet ikke.

Kommer du?

Endret av Scotch:)
Skrevet
EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver...  :thumbdown:

Eks:

Håkon | says:

Vet ikke.

Kommer du?

6035802[/snapback]

Det kan skrus av i innstillinger, men det var det desidert beste med denne builden :D

Skrevet (endret)
EDIT: Likte ikke at ting man sier etter hverandre kommer under hverandre uten "Håkon sier:" til hver...  :thumbdown:

Eks:

Håkon | says:

Vet ikke.

Kommer du?

6035802[/snapback]

Det kan skrus av i innstillinger, men det var det desidert beste med denne builden :D

6036269[/snapback]

Likte ikke dette jeg heller, men finner ikke noe i innstillinger.

Kan du si meg hvor man finner dette? :)

Endret av Agressive
Skrevet (endret)

Har versjon 8.0566 med a-patch eller messpatch eller hva faen det var for noe nå.. HVis jeg oppdaterer til siste versjon mister jeg patchinga da? Husker ikke hvordan det fungerer.. :p Også går den "Du har betainvitasjoner. Klikk her for å dele Messenger med familie og venner." bort da også?

edit: Samma det.. Laster ned nyeste uansett..

Endret av ErlendRU
Skrevet

Jeg fant, jeg fant!

post-84121-1146680621.jpg

Skrevet
Har versjon 8.0566 med a-patch eller messpatch eller hva faen det var for noe nå.. HVis jeg oppdaterer til siste versjon mister jeg patchinga da? Husker ikke hvordan det fungerer.. :p Også går den "Du har betainvitasjoner. Klikk her for å dele Messenger med familie og venner." bort da også?

edit: Samma det.. Laster ned nyeste uansett..

6036714[/snapback]

Jeg vil tro du må gjøre det samme for hver nye build. Det kan være at du må ha en ny versjon av Messpathc, A-patch osv.

Jeg fant, jeg fant!

6036842[/snapback]

Takk. Irriterer meg grønn. Idéen er god, men man burde hatt en strek mellom svarene i det minste.

Skrevet

Bruker nå 8.0.0566 .. og sliter med at over tid, så spiser den mye CPU. Først bruker den 1-2%, noe som er ok i mine øyne. så legger den seg på 30% ... noe som er oppsigelsesgrunnlag. Til slutt konsumerer den 60-70% noe som legger lista ved politianmeldelse snart :p

Noen som har opplevd noe ligende, og evt har en walkaround for dette? Har patchet med mess.be patch, men det skal vel ikke ha noe å si?

Skrevet
Bruker nå 8.0.0566 .. og sliter med at over tid, så spiser den mye CPU. Først bruker den 1-2%, noe som er ok i mine øyne. så legger den seg på 30% ... noe som er oppsigelsesgrunnlag. Til slutt konsumerer den 60-70% noe som legger lista ved politianmeldelse snart :p

Noen som har opplevd noe ligende, og evt har en walkaround for dette? Har patchet med mess.be patch, men det skal vel ikke ha noe å si?

6037140[/snapback]

Løsningen er veldig enkel: Installer en nyere versjon!

Produktet er fortsatt i Beta, og vanlige problemer som minnelekasjer blir kontinuerlig fikset. Last ned en ny versjon og se om problemet fortsatt er der.

Skrevet
sorry. Det første man blir blind på er øynene :p

6037288[/snapback]

Det er sant! :p Denne nye builden er mye raskere og mer stabil enn den forrige.

Skrevet (endret)
Ja lasta ned den, men fikk feilmelding på at eneste versjon den støttet var 8.0.0566.. :hmm:

6037314[/snapback]

Eneste hva støttet? ID-en din?

Edit: Jeg ble invitert til å bli med å teste betaen av en en som hadde betaen, så du må nok bli invitert for å teste build 689. Det kan være at 566 er den siste betaen som hittil er public.

Ærlig talt: Jeg vet ikke. Prøv.

Endret av Dell_9200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...