Gå til innhold

Redigering av andres innlegg?


Anbefalte innlegg

Kan noen si meg hvordan skarsk kan gå inn og redigere og legge til på andres innlegg (se A5-scanner)?

Dette synes jeg uansett er en ganske tvilsom og uholdbar praksis, men jeg kan heller ikke se hvordan en vanlig bruker kan gå inn og gjøre sånn? Jeg går ut fra at han er en vanlig bruker siden det ikke står noe annet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg hvordan skarsk kan gå inn og redigere og legge til på andres innlegg (se A5-scanner)?

Dette synes jeg uansett er en ganske tvilsom og uholdbar praksis, men jeg kan heller ikke se hvordan en vanlig bruker kan gå inn og gjøre sånn? Jeg går ut fra at han er en vanlig bruker siden det ikke står noe annet..

5662092[/snapback]

 

Umiddelbart ser han ut som vanlig bruker, men gikk inn på profilen hans og han har visst brukergruppe satt til Moderator.

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn og kikket på profilen hans, og der sto det Moderaotr ja.

Merkelig at det ikke er mer synlig. Så vidt jeg kan se spiller alle de andre moderatorene med "åpne kort"?

 

Men uansett så er det helt feil å gå inn og legge til tekst på noens innlegg, og spesielt uten å gjøre det klart at det er nettopp dette som er gjort, og av hvem det er gjort. Hvis han absolutt skal stenge en tråd så må det da gå an og gjøre dette med et nytt innlegg i stedet? Men han ble vel bare sur fordi jeg kritiserte spørsmålsformen hans..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...