Mirann Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Smetho bare lyger på seg ting Endret 8. oktober 2005 av Mirann
P-in-P Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Stirre hardt og lenge på diverse bilder på denne siden Tror ikke HW klasifiseres som nerdeforum lengre, men heller et babeforum (med Tonio i spissen ) Hvis dere funderer på sveisen er det fordi jeg nettopp kom ut av dusjen (nettopp stått opp)
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Dæven Tonio, du har kule øyne. Nååh! Tusen takk. Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen.
Jonki Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 det er et eller anna med de grønne øyne dine, Tonio
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen. Du tuller nå, right? Ihvertfall hysterisk morsomt. :!: Edit: Zomg! Har du lært å smile Tone!? Ruslebiff i speilet mitt. Endret 8. oktober 2005 av Goophy
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen. Du tuller nå, right? Ihvertfall hysterisk morsomt. :!: Hvorfor skulle jeg tulle? Og jeg har lært å smile, men jeg liker det ikke. Edit: Også må jeg slutte å poste her, har jo annenhvert innlegg. >.< Endret 8. oktober 2005 av Tonio
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen. AnAnAs er mindreårig, ergo forbuden frukt. Jeg akter ikke å bli fengslet grunnet tafsing på en fjortenåring med uoffisiell norgesrekord i rouge! Jeg må finne laderen til digitalkameraet mitt. Kommer nye frekke tangabilder når den er lokalisert!
Jonki Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen. Du tuller nå, right? Ihvertfall hysterisk morsomt. :!: Hvorfor skulle jeg tulle? Og jeg har lært å smile, men jeg liker det ikke. Edit: Også må jeg slutte å poste her, har jo annenhvert innlegg. >.< det skader ingenting
Juleniss1 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen. AnAnAs er mindreårig, ergo forbuden frukt. Jeg akter ikke å bli fengslet grunnet tafsing på en fjortenåring med uoffisiell norgesrekord i rouge! Vel er ikke akkurat bedre med visse andre. Å farge håret rødt er som å late som du sitter i rullestol
Acrid Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 http://blink.dagbladet.no/community/files/...ra/Larsnede.jpg Plz let me liek marry your mopedbart.
Mato Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 [EGOMODUS]på tide og gi jentene noe og sikle over [/EGOMODUS] meg rett ut av dusjen
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Vel er ikke akkurat bedre med visse andre. Å farge håret rødt er som å late som du sitter i rullestol Du må øve deg enda mer om du skal bli god til å provosere. Eller gjøre det mot noen som faktisk blir profosert lett.
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg akter ikke å bli fengslet grunnet tafsing på en fjortenåring med uoffisiell norgesrekord i rouge! Vel er ikke akkurat bedre med visse andre. Å farge håret rødt er som å late som du sitter i rullestol LOL til både LarsP og Julenissen_ Menneh. AnAnAs er vel uansett ikke mindreårig. Tonio er vel yngre enn henne.
Anbefalte innlegg