Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Trampoline er gøy...

 

Prøv deg på en strak baklengssalto med helskru. Det er gøy å prøve på, selv om det som regel går til helvete (og steder som verre er). Men så er det også relativt kjipt å tryne av en trampoline...

Jeg gjorde akkurat det så mange ganger at jeg forskjøv korsryggen med 1 cm. :(

Lenke til kommentar
Trampoline er gøy...

 

Prøv deg på en strak baklengssalto med helskru. Det er gøy å prøve på, selv om det som regel går til helvete (og steder som verre er). Men så er det også relativt kjipt å tryne av en trampoline...

Prøver meg alltid på den, men kommer liksom aldri hele veien og lander skjeivt på kragebeinet. :scared:

 

 

btw. den trampolina så najs ut, være me å hoppe? :wee:

Lenke til kommentar

Vi har 4.3 meters trampoline på hytta. Men, hvis jeg hopper skikkelig høyt og ned på rompa, så går jeg nedi.... på tide å slanke seg? Hehe. Tror det har noemed at trampolinen synker ned i jorden, siden denne er veldig myk... Men uansett. Veldig lite digg og ganske farlig å treffe bakken på rompa, uansett. Kanskje ille ting med ryggen :scared:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ojj, flaks du ikke ble lam eller noe da Wh1te? Har slått meg mye på trampoline til at jeg vet at det ikke er sunt... :p

Var en slitasje skade, ikke noe som kom etter en gang/fall. Har brukket det tilbake igjen, men det virker pokkermeg som at den har vridd seg igjen. Har pusset opp trampolineskillsa igjen i år, så nå er det full fres. :evil:

Lenke til kommentar
http://www.home.no/anette2/anette_tar_stiften.jpg

 

Men egentlig kunne jeg stått på hendene og tatt det bildet og :hmm:

 

Jeg lover at jeg faktisk tar stiften når bildet ble tatt! :w00t:

 

 

http://www.home.no/anette2/Meg.jpg

Fy faen så digg du er :p Du hadde skikkelig fin rumpe, og for noen armer :dontgetit: *sjalu som f...!* Drittunge Anette :D Neeeida, nyt livet som en sexy chick du.. bare post flere bilder :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...