Garegaupa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Emnetittelen seier vel i grunnen det meste. Me har ein gammal IBM xSeries 220 eServer ståande der eg jobbar, og vurderer å setje inn ein 250 GB IDE-harddisk i denne, i tillegg til dei SCSI-diskane som allereie er der. Etter mykje om og men fann eg ut at IDE-kontrolleren i denne maskina kun støttar opp til ATA-66. Vil det, viss me ser bort frå at ein ikkje får utnytta kapasiteten på dataoverføringa fullt ut, vere grei skuring å setje inn ein ATA-100- eller ATA-133-harddisk? Eg har nemleg ikkje hatt noko særleg suksess med å finne ein butikk som framleis sel ATA-66-diskar. Dei er vel stort sett på museum no...
expose2k Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg mener å huske at ATA133 er bakoverkompatibelt. Men spørsmålet er: Støtter hovedkortet disker større enn 137GB? (tror dette er den magiske grensen). ellers må du kanskje sette inn et PCI PATA kontrollerkort.
Garegaupa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Akkurat, ja... Det var og ein ting... Korleis finn eg ut kor store diskar hovudkortet støttar? Ser eg det i BIOS, eller må eg opne maskina og sjå på kva for eit kort det er, og så søkje på produsenten sine nettsider? Går det eventuelt an å oppdatere BIOS for å få fiksa dette?
Hårek Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 HDInfo sjekker om BIOS er 48-bit LBA kompatibel. http://www.48bitlba.com/hdinfo.htm Hvis din BIOS er gammel kan det være den stopper på 32 GB.
expose2k Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 HDInfo sjekker om BIOS er 48-bit LBA kompatibel. http://www.48bitlba.com/hdinfo.htmHvis din BIOS er gammel kan det være den stopper på 32 GB. 5643265[/snapback] Selv om BIOS er gammel. Kan et innstikkkort (PCI) løse saken? Det er jo kanskje en BIOS på kortet ? Jeg bare lurer. Ikke noe angrep
Hårek Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja, en PCI kontroller har egen BIOS og kan løse slike problemer. Men det kan være at HK sin BIOS ikke lar deg boote fra en slik kontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå