Gå til innhold

Bilde av jente med guttespøkelse i speilet


Anbefalte innlegg

God aften.

Situasjonen har seg slik at i dag så var det ei jente i klassen som fortalte en historie om ei annen jente som noen hun kjente, kjente igjen eller noe slikt. Som iallefall hadde tatt ett bilde av seg selv i speilet for å sende til kjæresten sin, men når hun så på bildet så var det en spøkelsesaktig gutteskikkelse bak henne i speilet som hun visste at ikke var der. Og etter denne hendelesen så ble hun lagt inn på mentalsykehus. Jeg kunne huske og ha hørt dette før, og når hun i klassen viste meg bildet på mobilen kjente jeg det straks igjen og jeg mener å ha sett det på hardware for en stund siden. Jeg fortalte dette til hun i klassen min, men siden mange jenter (diskriminering på høyt nivå) er av den typen som tror på alt mulig så trodde hun ikke helt på meg. Så om noen kan finne denne tråden eller evntuelle andre bevis på at dette bildet er gammelt, eller om dere kan finne beviser på at det fotomanipulert så hadde jeg blitt glad.

 

Mvh. Kaffebord

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe. Det er den samme vandrerhistorien jeg har hørt i en litt annen variant.

 

Folk har spiritisme, og en jente får beskjed om at hun vil se noe i kveld..etter litt reiser jenta seg og går ut av rommet, de andre hører et skrik og jenta har blitt helt gal. Ligger fremdeles på mentalsykehus...

 

Urban legends all the way :).

Lenke til kommentar
Har du sett spøkelser? Godt mulig at det er innpå denne tråden

 

Edit: Å nei du har jo posta der før, så jeg tror du ville hugset det da!

5637507[/snapback]

Fant ikke noe der nei.

 

Ja, er selv helt sikker på at jeg har sett dette før. Men vil gjerne ha ett skikkelig bevis slik at jeg kan bevise at jeg har rett.

5637530[/snapback]

 

Da er det kanskje Denne tråden da!

5637542[/snapback]

Etter kjapp gjennomkikk så kunne jeg ikke se noen bilder. Mulig det er linker til bilder, men orker ikke lese en 10sider lang tråd om noe jeg ikke tror på... Men jeg har på følelsen at bildet ble postet under "humor" uten at det hjelper så mye.

Har gjort mange søk på google, men klarer ikke finne noe.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke sånn tilfeldigvis dette bildet?

Fikk det av en venninne, og jenten på bildet er visstnok en som går i klassen hennes (EDIT: som nå ligger på mentalsykehus og bla bla bla) :roll:

5637650[/snapback]

Takk, det var det bildet jeg var ute etter. Men alikvel så er ikke dette nok bevis. Burde har ekte bevis på at dette bildet er gammelt. Kan vise denne tråden til henne, men tviler på at hun blir så glad hvis hun vet at jeg har laget en tråd for å motbevise henne.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke sånn tilfeldigvis dette bildet?

Fikk det av en venninne, og jenten på bildet er visstnok en som går i klassen hennes (EDIT: som nå ligger på mentalsykehus og bla bla bla) :roll:

5637650[/snapback]

 

Haha, vi må kjenne samme person :tease: Har hørt den nøyaktige samme versjonen og at det var en vennine av meg som går i klassen. Hun du kjenner bor vel tilfeldigvis ikke i Voksenkollen i Oslo? :p

 

Du kan jo lage et sånt bilde lett! Skjønner ikke at folk går på det :ermm:

Lenke til kommentar
Takk, det var det bildet jeg var ute etter. Men alikvel så er ikke dette nok bevis. Burde har ekte bevis på at dette bildet er gammelt. Kan vise denne tråden til henne, men tviler på at hun blir så glad hvis hun vet at jeg har laget en tråd for å motbevise henne.

5637889[/snapback]

Det faktum at jeg bor i Bergen, du på Kongsberg og Ustedalen under her i Oslo burde være bra nok :wee:

Skjønner hvilken type bevis du er ute etter, men jeg kan nok ikke gi deg noe mer enn det.

 

Haha, vi må kjenne samme person :tease: Har hørt den nøyaktige samme versjonen og at det var en vennine av meg som går i klassen. Hun du kjenner bor vel tilfeldigvis ikke i Voksenkollen i Oslo? :p

Du kan jo lage et sånt bilde lett! Skjønner ikke at folk går på det :ermm:

5637909[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...