Gå til innhold

Bilde av jente med guttespøkelse i speilet


Anbefalte innlegg

Takk, det var det bildet jeg var ute etter. Men alikvel så er ikke dette nok bevis. Burde har ekte bevis på at dette bildet er gammelt. Kan vise denne tråden til henne, men tviler på at hun blir så glad hvis hun vet at jeg har laget en tråd for å motbevise henne.

5637889[/snapback]

Det faktum at jeg bor i Bergen, du på Kongsberg og Ustedalen under her i Oslo burde være bra nok :wee:

Skjønner hvilken type bevis du er ute etter, men jeg kan nok ikke gi deg noe mer enn det.

Er godt nok for meg egentlig, takk for hjelpen uansett. Slike myter må avlives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett samme tråden her ja. Og histrorien er bullshit. Den jeg leste hadde vistnok ikke jenta sett spøkelse på bildet selv før kjæresten nevnte det. Ingen  tenåringsjente i verden sender bilder til kjæresten sin uten å se etter at bildet ble bra først.

5637862[/snapback]

Ja, det var vel slik det var.

Viste henne bildet nå og hun ble overrasket, men tror ikke hun ble overbevist. Gidder uansett ikke pushe mer på det. Takk for hjelpen gutter og jenter (?) Er så deilig å vite 110% sikkert at man har rett, var sikker på at jeg hadde sett det før og det hadde jeg :D

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Jeg er et medlem av et forum der det kun er jenter som får bli medlemmer, og dette bildet diskuterte vi for rundt 1 1/2 år siden. Det ble en heftig diskusjon pga mange som påsto de kjente sa det var en sann historie, men selvfølgelig trodde jo ingen på det  ;)

5638230[/snapback]

 

 

Hvor er det forumet? Har de medlemstreff? :dribble:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke sånn tilfeldigvis dette bildet?

Fikk det av en venninne, og jenten på bildet er visstnok en som går i klassen hennes (EDIT: som nå ligger på mentalsykehus og bla bla bla) :roll:

5637650[/snapback]

 

der var det ja ^^

 

Jeg er et medlem av et forum der det kun er jenter som får bli medlemmer, og dette bildet diskuterte vi for rundt 1 1/2 år siden. Det ble en heftig diskusjon pga mange som påsto de kjente sa det var en sann historie, men selvfølgelig trodde jo ingen på det  ;)

5638230[/snapback]

 

et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ?

Lenke til kommentar
et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ?

5638714[/snapback]

 

Vi er 10000 medlemmer, har passordbeskyttet forum og det er ikke bare for jenter i Norge men er mange medlemmer fra Canada, Tyskland og Statene også. For å bli medlem tar det også ti dager der du må godkjennes og legge ut bilder av deg selv. Sikkert en eller annen gutt som er den som godtar oss jenter og koser seg med å se på bilder av oss :p

Lenke til kommentar
et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ?

5638714[/snapback]

 

Vi er 10000 medlemmer, har passordbeskyttet forum og det er ikke bare for jenter i Norge men er mange medlemmer fra Canada, Tyskland og Statene også. For å bli medlem tar det også ti dager der du må godkjennes og legge ut bilder av deg selv. Sikkert en eller annen gutt som er den som godtar oss jenter og koser seg med å se på bilder av oss :p

5638738[/snapback]

altså det er ikke så altfor hemmelig altså .

 

hømm hacke meg en konto :roll:

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=403061&hl

 

Ei jente i klassen tok opp denne historien da det ble snakk om vandrehistorier. Hun forteller historien og avslutter med "Men det er helt sant altså.. hun kom på mentalsykehus og alt!". Også hadde venninnen hennes sett bildet!

 

 

..Ja, hun er ganske dum

5638422[/snapback]

Takk julenissen, du er dagens helt. Hun i klassen min avsluttet forresten setningen med "Men det er ei på jobben min som kjenner henne da liksom" Rart det der med de to ordene "liksom" og "altså"

 

Men da er det bekreftet. Historien finnes det utallige eksemplarer av og den er gammel.

 

Myth busted!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...