Gå til innhold

Exalted med Darnassus?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et spm til. Kjøpte 400 Wool cloth på AH. Så nekter fyrer å ta imot det.

Hvor levere jeg alt woolet?

5705012[/snapback]

Tror det er en grense for hvor mye cloth du kan levere av alt annet enn runecloth, er i alle fall slik med darkmoon faire, at du ikke kan levere "evig" av annet enn f.eks thorium widget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til å levere inn runecloth kan du levere inn Morrowgrain. Dette lager du da av Un'Goro Soil og noen frø du får der du leverer inn Morrowgrain. En kompis er blitt exhalted i Darnassus, og det har nesten ikke kostet han en krone. Kjøpt minimalt med runecloth, levert mesteparten Morrowgrain. Selvfølgelig tar dette laaaang tid. Hvis du ikke har alchemy blir hvert 4-5 transmute Morrowgrain, har du alchemy blir vell sånn ca 2-3. Hver transmute har 10 min cooldown :cry:

I tillegg får du jo rep hos darnassus i AV ;)

Skrevet
Et spm til. Kjøpte 400 Wool cloth på AH. Så nekter fyrer å ta imot det.

Hvor levere jeg alt woolet?

5705012[/snapback]

Tror det er en grense for hvor mye cloth du kan levere av alt annet enn runecloth, er i alle fall slik med darkmoon faire, at du ikke kan levere "evig" av annet enn f.eks thorium widget.

5705250[/snapback]

Så nå har jeg brukt 15G på wool, som er bortkastet?

I tillegg til å levere inn runecloth kan du levere inn Morrowgrain. Dette lager du da av Un'Goro Soil og noen frø du får der du leverer inn Morrowgrain. En kompis er blitt exhalted i Darnassus, og det har nesten ikke kostet han en krone. Kjøpt minimalt med runecloth, levert mesteparten Morrowgrain. Selvfølgelig tar dette laaaang tid. Hvis du ikke har alchemy blir hvert 4-5 transmute Morrowgrain, har du alchemy blir vell sånn ca 2-3. Hver transmute har 10 min cooldown  :cry:

I tillegg får du jo rep hos darnassus i AV ;)

5706641[/snapback]

Kunne du forklare dette litt bedre er du snill? :hmm:

Skrevet (endret)

Når du kommer til level 49 kan du dra til Darnassus og hente et quest hos han druiden som er i toppen av et tre i Cenarion Enclave. Du får i oppgave å samle 20 Un'Goro Soil, som spawner i Un'Goro Dirt Pile rundt omkring i nettopp Un'Goro Crater :p Når du har gjort det får du en lapp som du skal levere til en annen druid i samme treet. Da får du 20 "Packet of Tharlendris Seeds" og Evergreen Pouch.

For å lage Morrowgrain går det 1 Seed og 2 Soil. Hver gang du transmuter så får du en 10 minutters cooldown, så hvis du ikke har noen venner som kan hjelpe deg tar det sin tid. En tramsute gir deg "Evergreen Herb Casing". Denne Casingen gir deg enten Morrowgrain eller forskjellige herbs. Hvis du ikke har alchemy blir som regel hver 4-5 transmute Morrowgrain. Har du Alchemy blir som regel 2-3 transmute Morrowgrain. Det kan komme alt fra 1-5 Morrowgrain.

Når du har fått en stack Morrowgrain kan du enten levere den i Darnassus, hos han du fikk questet hos, eller du kan levere det i Feralas hos Quintis Jonespyre på Feathermoon Stronghold. Hvis du leverer det i Darnassus får du en ryggsekk med supplies tilbake, mao er du nødt til å kjøpe Seeds selv (disse koster vell 10s for en stack tror jeg), men hvis du leverer i Feralas får du en stack seed tilbake. Begge plassene gir det selvfølgelig rep hos Darnassus.

Nå er presten min en Night Elf, så jeg har ikke gjort dette. Men har 300 Alchemy, så har transmutet for en venn som nå er exhalted hos Darnassus. Vi brukte vell 3-4 måneder på å få han Exhaltet, men han gjorde ingen ting annet enn å levere Morrowgrain.

Hvis du kombinerer levering av Morrwgrain, Runecloth og levere inn ting i AV vil jeg tro du klarer det mye fortere.

Hvis du dreper Trolls (horde) i Alterac Valley så kan du droppe noe greier som gir deg 10 rep hos Darnassus pr item du leverer.

Endret av phoen|x
Skrevet

Takk for det lange svaret. Hvor lang tid vil de ca. ta? Tenkte på å begynne i Teldrassil og ta alle Darnassus rep questene fra starten.

Er 8000 Honored i Darnassus nå.

Skrevet (endret)

Det er meget vanskelig å si hvor lang tid det vil ta. Som sagt, vi brukte 3-4 måneder med kun å levere Morrowgrain. Vi begynte vell i begynnelsen av November og var ferdig i midten av Februar.

BTW: Tiger fra Darnassus er ikke "tøft" lenger :p Alle har jo det. For å være skikkelig tøff må du skaffe deg Wintersaber. Men damn det må ta lang tid. Først må du grinde deg til Exhalted hos Darnassus, så wintersaber trainers i Winterspring :hrm:

Nei, det blir nok AV ram på Gnomen min.

Endret av phoen|x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...