koronag Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det absloutt råeste er når noen blir sprengt i luften rett foran deg. Første gang det skjedde ble jeg stående paralysert å se på grøten som var igjen av fyren. Så var det bare å spise gress.
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Haha, jo sant er det. De flyr godt om man får granaten godt plassert under dem. Vi skulle spurt fint om en Gamer.no-server. Tror den kan bli populær, da det er få norske servere, og community'et bare blir større og større. Tviler på at det koster like mye å låne en server for RO som for spill som f.eks. BF2.
bjovas Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Tviler på at det koster like mye å låne en server for RO som for spill som f.eks. BF2. 6404932[/snapback] RO-serveren er desverre krevende som bare faen. Husk at det er vanvittig mye simulering i spillet, som andre spiller gjør simplistisk.
Aasgaard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ser ikke bort fra at vi har ledig serverkapasitet, men det er jo også et spørsmål om drifting. Mistenker at serveren ville kreve en del arbeid utover å smelle den i gang. Jeg kan ikke love noe som helst, men om det er mange som er interesserte her så kan dere alltids måle stemning, og sende en felles mail med forespørsel til oss (og gjerne foreslå oppegående folk som kunne tenke seg å hjelpe til med drifting). Så skal vi nok i det minste vurdere det.
Mala Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Høres fantastisk ut det Aasgaard. Da kan vi ihvertfall leve i håpet Endret 29. juni 2006 av Mala
Avean Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det noe vits egentlig ? Med tanke på at RedOrchestra.no sine servere står tomme nesten 24/7. Har satt meg ned flere ganger for å spille litt RO i det siste men norske serverne er jo bare tomme. Tror seriøst ikke det er noe miljø for en Gamer.no server også.
Mala Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det noe vits egentlig ? Med tanke på at RedOrchestra.no sine servere står tomme nesten 24/7. Har satt meg ned flere ganger for å spille litt RO i det siste men norske serverne er jo bare tomme. Tror seriøst ikke det er noe miljø for en Gamer.no server også. 6406162[/snapback] Det er vel ikkje verre enn å la den står ein liten tid. Er det aktivitet så går det jo bra, dersom det er labert er det bare til å senge serveren igjen. Men ja, eg tror RO miljøet er litt labert på dette tidspunkt. Og det er jævlig synd,for dette er skikkelig bra saker når man har kommet inn i det.
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har ved flere anledninger spilt på Redorchestra.no-serveren hvor den er stappfull. Jeg kan dog ærlig innrømme at jeg har sett den mye tom også. Likevel, med en gang jeg og noen flere fra klanen min har hoppet inn på serveren, går det kort tid før det strømmer inn flere folk. EDIT: Akkurat nå er det faktisk nesten 20 stykker inne på Redorchestra.no. Kom inn og spill! Endret 29. juni 2006 av Hr. Jenssen
Mala Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har ved flere anledninger spilt på Redorchestra.no-serveren hvor den er stappfull. Jeg kan dog ærlig innrømme at jeg har sett den mye tom også. Likevel, med en gang jeg og noen flere fra klanen min har hoppet inn på serveren, går det kort tid før det strømmer inn flere folk. EDIT: Akkurat nå er det faktisk nesten 20 stykker inne på Redorchestra.no. Kom inn og spill! 6407905[/snapback] OMG! SKal tilbringe helga inkl. kvelden i kveld hos dama, ergo ingen RO spilling
koronag Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hahaha! Fantastisk! http://www.youtube.com/watch?v=1IFzKwzH7g4
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, morro den ja. Viser lett hvorfor en del folk har fordommer. Man kan liksom ikke bunnyjumpe, prone-spamme, osv. Synet ut av biler og tanks er heller ikke all verden. Leetkidsa liker vel ikke sånt.
bjovas Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Enig med Avean at det ikke er mangel på servere som er drawback for øyeblikket. Men for all del, er ressursene der er det bare å kjøre på.
bjovas Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Det blir nå gratis demouke med Red ORchestra! Preload her: http://www.steampowered.com/index.php?area=roFreeWeekend
Mala Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det blir nå gratis demouke med Red ORchestra! Preload her: http://www.steampowered.com/index.php?area=roFreeWeekend 6575390[/snapback] Anbefaler folk å kjøre på her altså. Husk å vis spillet litt tolmodighet
Backspace_89 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 jeg har helt sinnsykt lyst på dette spillet siden jeg lenger etter et realistisk spill. jeg har alltid likt å spille sniper, men på BF2 f.eks, så får jeg ikke så mye igjen for det hvis dere skjønner... selv om jeg tar et headshot langt unna kan jeg bli drept like lett på samme hold hvis dere skjønner... men jeg har egentlig ikke så lyst til å kjøpe det over nett, er det mulig å kjøpe det i butikken?
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, det er fullt mulig å kjøpe det i butikken, men da må du belage deg på å betale mer enn når du kjøper det over Steam. Norske spillpriser er jo ikke akkurat lave. Du må faktisk belage deg på å betale omtrent det dobbelte som det du betaler over Steam. Å være sniper i BF2 (eller BF generelt, egentlig) har ingen tilfredsstilling, i motsetning til RO. En god sniper i RO utgjør mye.
Mala Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ettersom steam nektet kortet mitt, og dama sitt også! Så gjikk eg til buttikken neste dag og kjøpte det for 299,- Med på kjøpet fikk eg spillet på DVD,cover og ein liten manual å sniffe på. Veier opp får kjøpet det syns eg Uansett er dette sit så bra spill at 300,- for det er meget gunstig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå