Just_blank26 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Skrudde av Vsync. Hjalp litt, takk for tipset. Noe som også ga meg noen fler fps var å sette aa og af til 4x og 8x. (via nvidia snarveien på startmenyen.
Just_blank26 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Ja, aner ikke hvorfor, men det er jo helt klart en bug i spillet eller noe, at jeg (og mange andre) får så dårlig fps utweaka. Fant tipset på RO forumet.
koronag Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Det funket å slå av VSYNC for meg også. Nå ligger jeg jevnt på 60-70fps med nesten alle innstillinger på high. Det er ikke så ille med et 6600GT.
bjovas Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Hvis man ikke får høy fps med en brukbar rigg, så er noe helt feil, punktum. Fikk endelig spilt på redorchestra.no sin førsteserver i kveld, helt full av elleville nordmenn og noen utlendinger. Deillig at Ventelo kunne levere bredbånd innen to uker!
mongojarle Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) noe er feil. har nå testet å skru av hypertread, hjalp ikke har testet å tvinge skjermkortet til å bruke 4xAA og 8xAF, hjalp ikke har testet å tvinge skjermkortet til å skru av VSYNC, hjalp ikke har testet å skru ned grafikkinnstillingene, hjalp ikke (!) har testet å laste ned nye drivere til skjermkortet, hjalp ikke hva er feil da? skal sjekke temperaturene på skjermkortet og cpu'en etterpå når jeg spiller, de burde jo øke littegran hvis de har problemer med å kjøre spillet pga dårlig ytelse, hvis tempen ikke øker er det jo en sjangs for at det er noe med spillet, eller driverene mine... kan noen nevne noen andre spill som bruker den samme grafikkmotoren som RO? Endret 28. mars 2006 av jalejale
Just_blank26 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Skriv "stat fps" i konsollen. (som er ø) Endret 28. mars 2006 av Just_blank26
quakie Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 noe er feil. har nå testet å skru av hypertread, hjalp ikke har testet å tvinge skjermkortet til å bruke 4xAA og 8xAF, hjalp ikke har testet å tvinge skjermkortet til å skru av VSYNC, hjalp ikke har testet å skru ned grafikkinnstillingene, hjalp ikke (!) har testet å laste ned nye drivere til skjermkortet, hjalp ikke hva er feil da? skal sjekke temperaturene på skjermkortet og cpu'en etterpå når jeg spiller, de burde jo øke littegran hvis de har problemer med å kjøre spillet pga dårlig ytelse, hvis tempen ikke øker er det jo en sjangs for at det er noe med spillet, eller driverene mine... kan noen nevne noen andre spill som bruker den samme grafikkmotoren som RO? 5826252[/snapback] Mener at UT2004 bruker samme motoren og det er jo ganske lettdrivelig
co2 Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Ja det bruker Unreal motoren, men en modifisert en med HDR og Bloom å slikt. Krever derfor noe mer.
mongojarle Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 UT04 er på vei, men jeg er syk, og er da ikke hjemme, så det tar nok en liten uke før jeg får testet det
AiKi Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 RO:O er frittstående, jeg håper du har fått med deg det? Spillet er veldig lettdrevent, kan fint ha på full grafikk med 6600GTet her, og ellers 1GB RAM og en middels god CPU. Da tar det en evighet å loade banene, noe som betyr Strevlok/Schütze, men bolt action er da utrolig morsomt likevel. (Det er mange som er såpass elendige til å hippe at man har tid til et andre skudd om man bommer ^^ )
mongojarle Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 jeg har fått med meg at det er frittstående ja, jeg har det jo, og det er omtrent det eneste spillet jeg har... derfor er det så uendelig kjipt at det går så rævva på maskinen min, som forsåvidt er bedre enn din
AiKi Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Har ikke lest gjennom hele tråden, så beklager "noob-beskyldningene". Men jeg foreslår ihvertfall at du installerer noen andre drivere, f.eks. noen som du finner på denne siden
different Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Blir dette spillet og finne i norske butikker, eller kun via utlandet ?
bjovas Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 (endret) Blir dette spillet og finne i norske butikker, eller kun via utlandet ? 5840808[/snapback] Er ikke sikkert det kommer i Norge, det beste du kan gjøre er å laste ned steam og kjøpe spillet der. Det er forresten flere og flere nordmenn som spiller fast nå, veldig koselig å se de samme ansiktene kveld etter kveld på Redorchestra.no serveren Den første treningskampen i RO:O mellom to norske klaner er spilt. Og i morgen spiller [Frw.Ln] første kamp på roladder.net! Endret 1. april 2006 av Ghadafi
koronag Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg blir mer og mer imponert av dette spillet! Konge!
bjovas Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Et par anmeldelser forresten: IGN: Score 8.5 / 10 http://pc.ign.com/articles/699/699624p1.html SwedenTactics: Score 8.5 / 10 http://www.swedentactics.org/swt/readartic...hp?article_id=9 Skal passe på å fore inn flere sånne etterhvert, så dere kan få fra flere kilder hvor bra spillet er
Mala Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Og der var VISA kortet mitt på plass, og RO. skal kjøpes snarest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå