Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Spillmagasinet i endring

Recommended Posts

Den tredje sesongen av Spillmagasinet er på trappene, og vi kan se frem til et mindre familiepreget program denne våren.

Les mer

PS: Denne tråden er fra 15. februar fordi artikkelen (i en litt annen form) opprinnelig ble publisert da. Etter forespørsel fra TV2, fjernet vi artikkelen. Nå er den lagt ut på nytt, med litt mer informasjon, etter at Spillmagasinet.no sendte ut en offisiell pressemelding.

Annonse

hvordan er det mulig for meg å se på tv2 zebra når jeg ikke har den kanalen på tv. eller er den i viasat pakka (ikke digital)

Heh, hadde ikke engang hørt om TV2 Zebra før nå...

5868874[/snapback]

Bare å gå inn på tv2.no/webtv... Må betale, men da kan du jo også se alle program. Koster 30 KR i måneden tror jeg.

Selvfølgelig skal dette gå på TV2 Zebra, enda ein mulighet for å få fleire til å kjøpe kanalen. Idioti altså...programmet kan endre seg så mykje det vil, eg har ikkje planar om å skaffe meg TV2 Zebra

Såklart glimrende at Spillmagasinet omstruktuerer innholdet litt. Høres fin ut. Men at det er på TV2 Zebra er ikke en positiv ting akkurat, selv om programmet vil få mer frie tøyler. Seertallet kommer til å droppe betydelig tror jeg, selv har jeg bare mulighet til å se Zebra på en TV, som da stort sett er opptatt med andre kanaler som familien ser på.

Glimrende at det kommer tilbake og totalt på trynet at det kommer på en kanal det aldri ville falle meg inn å betale for.

Marginal TV skal med andre ord gjøres enda mer marginalt.

betale for? zebra er vel ikke en betalkanal? bare at alle kabel/paraboltilbydere har fått det inni nettet. Den er i standardpakka til UPC.

Genialt at den er på zebra, da har de som skrevet andre steder mer frie tøyler, siden på vanlig tv2 er det viktigere å få høyt seertall

Synes dette høres negativt ut jeg.

Greit nok, jeg har TV2 Zebra, men grunnen til at jeg så på det av og til før, var at det var så lett fordøyelig.

Tilogmed typen som ikke er så interessert i spill kunne se det med meg.

vi har Zebra i kanalpakka vår.. kanskje det har noe med at vi bor i et borettslag å gjøre ? men for et jalla navn as. latterlig å kalle en kanal for Zebra... :laugh:

Til alle Dere som ikke har zebra, men har canal viasat digital shiat.

Skaff Dere dreambox :p

Men tilbake til poenget, dette gleder jeg meg til. Foreløpig ser jeg veldig mye på X-Play som er et meget bra spill tv-program. De er veldig kritiske, selv om de ikke gir helt inntrykk av det med en gang. Veldig mye ablegøyer. Men når du har sett noen episoder ser man at dette er absolutt bra greier.

På internett ser jeg veldig mye på the 1upshow.

Men, gleder meg veldig til ny sesong med Spillmagasinet. Håper det blir litt mer "av gamere - for gamere" nå.

Lykke til, til redaksjonen i spillmagasinet. :)