Gå til innhold

Spillmagasinet i endring


Anbefalte innlegg

En ting til, som jeg lurer litt på. Det er litt off-topic, og litt on-topic.

 

Mange her som syns det er leit at den er på Zebra. Fordi det er ikke alle som har den kanalen. Men ifjor høst var det en stor sak der TV Norge var fortvilet, fordi folk i Norge lastet ned nyeste LOST episodene lenge før TVN fikk sendt de.

De var fortvilet fordi det IKKE er noen lover mot å laste ned TV-Rips (tv shows cappet fra TV sending) DVDRips derimot er ulovlig.

Men å lage, og spre tv-rips var ulovlig her i norge. Så de som lager rippene bryter loven, mens de som laster de ned til seg selv gjør ikke?

 

Såvidt jeg vet har det ikke skjedd noen lovendring. Så hvis det er tilfellet er det vel egentlig ingen problem å laste dem ned?

 

Noen som vet noe om dette? Har det blitt noen lovendring?

 

 

Skal sies at jeg har ikke lagt så veldig mye arbeid i researchen min her nå, så ikke flame meg. Hvis jeg bryter noen regler, er det bare for Moderator å slette innlegget mitt.

 

 

- dbd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV2 Zebra er vel et bedre sted å kjøre litt "smale" programmer da. Spillmagasinet uten familieinnpakning blir vel å appellere mest til spill-geeks.

 

Men å lage, og spre tv-rips var ulovlig her i norge. Så de som lager rippene bryter loven, mens de som laster de ned til seg selv gjør ikke?

Begge deler er nok ulovlig med mindre du har opphavsmannens tillatelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...