Gå til innhold

"Half-Life 2 blir episode-spill"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg først og fremst håper, er at det vil kunne bli kjøpt på DVD(har ikke lest Dagbladet artiklen, men stod ikke noe om det på X6.no)

Aftermath skulle jo kun bli nedlastnings versjon, som de med Steam frafør kan laste ned.

Steam, er jo som kjent så som så. Synes egentlig Valve har gjort det for tungvindt der, HL spillene gikk plettfritt, men når det ble pålagt med Steam, klussa det helt for dem.

Lenke til kommentar
vil nå si at HL 1 med source (mer enn vannforandring, full remodelering) > HL 2 aftermath. Orker ikke spille 1ern igjen grunnet grafikken, men HL 2 *repeat* :)

5610058[/snapback]

Black Mesa Source er jo under utvikling. BMS er en mod som skal gjenskape hele HL1 med HL2-motoren! Ser svært lovende ut og blir gratis. :dribble:

 

I tillegg vil også BMS få HDR. :dribble::dribble:

 

http://www.blackmesasource.com/flash/index.html

Lenke til kommentar
vil nå si at HL 1 med source (mer enn vannforandring, full remodelering) > HL 2 aftermath. Orker ikke spille 1ern igjen grunnet grafikken, men HL 2 *repeat* :)

5610058[/snapback]

Black Mesa Source er jo under utvikling. BMS er en mod som skal gjenskape hele HL1 med HL2-motoren! Ser svært lovende ut og blir gratis. :dribble:

 

I tillegg vil også BMS få HDR. :dribble::dribble:

 

http://www.blackmesasource.com/flash/index.html

5610256[/snapback]

 

Jepp dette ser virkelig bra ut. Jeg gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar

Jøss, 'amatører' som gjenskaper hele HL1 med source-motoren? slettes ikke dårlig. det må jo være vanskelig og veldig tidkrevende!

all respekt til dem!

håper noen her poster en ny tråd så fort spillet blir lagt ut til nedlastning.

 

ps.

hvordan dem skal få til animasjoner, A.I og selve gameplayet blir jo veldig spennende.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Dagbladet.no

 

Folks meninger om dette? "Jevnlig strøm av episoder" høres lovende ut. Får håpe Valve velger kvalitet framfor kvantitet.

5590477[/snapback]

Tipper Valve har fått idéen fra Sin, som de samarbeider med.

Har lite imot episode baserte utvidelser for en tid fremover, bare prisen stemmer overens. Blir sinna hvis Valve drar en Combine på oss fans.

 

Derimot syns jeg det er teit å bokstaveligtalt kalle episodene for episoder. Altså: Jeg syns ikke navnendringen fra Aftermath til Episode 1 var bra. Faktisk syns jeg det var idiotiskt. Aftermath er et mye bedre navn, men de kreative hodene i Valve gidder kanskje ikke å finne nye navn for de fremtidige episodene.

Dessuten er det vel selve HL2 som er episode 1.

 

BTW. Navnendringen til Episode 1 førte til en rekke Star Wars referanser på et annet forum jeg henger på. Pussig at det ikke skjedde her ...

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
vil nå si at HL 1 med source (mer enn vannforandring, full remodelering) > HL 2 aftermath. Orker ikke spille 1ern igjen grunnet grafikken, men HL 2 *repeat* :)

5610058[/snapback]

Black Mesa Source er jo under utvikling. BMS er en mod som skal gjenskape hele HL1 med HL2-motoren! Ser svært lovende ut og blir gratis. :dribble:

 

I tillegg vil også BMS få HDR. :dribble::dribble:

 

http://www.blackmesasource.com/flash/index.html

5610256[/snapback]

Gode gud! Virker uber-fett!

Lenke til kommentar
vil nå si at HL 1 med source (mer enn vannforandring, full remodelering) > HL 2 aftermath. Orker ikke spille 1ern igjen grunnet grafikken, men HL 2 *repeat* :)

5610058[/snapback]

Black Mesa Source er jo under utvikling. BMS er en mod som skal gjenskape hele HL1 med HL2-motoren! Ser svært lovende ut og blir gratis. :dribble:

 

I tillegg vil også BMS få HDR. :dribble::dribble:

 

http://www.blackmesasource.com/flash/index.html

5610256[/snapback]

Gode gud! Virker uber-fett!

5616894[/snapback]

Ja!

mr7_am1.jpg

mr7_wgh1.jpg

mr7_faf2.jpg

mr3_officecomplex2.jpg

Fantastisk spillmusikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...